Ford Ranger III (2012 - teraz) - opinia użytkownika Jacool
2015-05-22, Jacool
Marka: | Ford |
---|---|
Model: | Ranger |
Generacja: | III (2012 - teraz) |
Rok produkcji: | 2013 |
Przebieg: | 62 tys. km |
Nadwozie: | Pickup |
Silnik: | 3.2 TDCi |
Podsumowanie:
Dużo jeżdżę autostradami. Ranger więcej niż 177 km/h nie pojedzie. Do 90 km/h pali mało, powyżej dużo DUŻO więcej. Nie da się na czas załadunku zdjąć tylnej klapy, jak w rasowym amerykańskim pickup'ie. Jest naprawdę solidny. Waży 2,2 tony. Silnik 200 KM no i moment obrotowy 470 Nm. Dla tych co by chcieli poszaleć, mam smutną wiadomość. Nawet jak się wciśnie gaz do dechy, to elektronika "wie lepiej" że nie nie trzeba rwać asfaltu a ładnie powoli ruszyć. Na początku myślałem, że to taka turbo dziura, ale okazało się że to tak specjalnie. Poza tym krótkie biegi (mocne) powodują, że nie da się na tyle szybko ich zmieniać, żeby spod świateł zaszaleć. Poza tym, Ranger robi wrażenie swoją masywnością.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Działa ok, ale pamiętać trzeba, że sporofilowana jest bardziej pod ciężarówkę, niż pod samochód osobowy.
-
Zawieszenie:
Każdy kto jeździł pickup'em wie, że tył robi co chce jeśli nie wieziemy ciężaru. Resory piórowe w tym modelu są 2 stopniowe co znacznie poprawiło komfort.
-
Wnętrze:
Jak przystało na ciężarówkę jest super. Jak się coś pobrudzi, to się da wyczyścić :)
-
Komfort jazdy:
Nie można porównywać z osobówkami - jednak to ciężarówka. Ale z tych pockup'ów którymi jeździłem, Ford jest super.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 11l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 11l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 11l/100km |
Zalety i Wady
- Tona na pakę swobodnie wchodzi.
- Wysoko zawieszona podłoga. Wszędzie wjedzie.
- Napęd 4x4
- Wysoko zawieszona podłoga. Ciężko wsiąść w spódnicy.