Ford Ranger III (2012 - teraz) - opinia użytkownika Marcin
2020-12-09, Marcin
Marka: | Ford |
---|---|
Model: | Ranger |
Generacja: | III (2012 - teraz) |
Rok produkcji: | 2018 |
Przebieg: | 100 tys. km |
Nadwozie: | Pickup |
Silnik: | 3.2 TDCi |
Podsumowanie:
Nie polecam marki ford, mamy z ich samochodami wiele problemów. w porównaniu do skody czy toyoty, zachowanie i współpraca z serwisem/producentem to katastrofa i powód wielu nerwów i problemów.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Nie polecam marki ford. Zakupiłem samochód ford Ranger za 160 tyś. Auto po pewnym czasie zaczęło gasnąc. Stoisz na światłach, zaczynają falować obroty i silnik gaśnie. Z problem byliśmy kilkukrotnie w serwisie. Serwis od 6 miesięcy nie potrafi zdiagnozować przyczyny. Serwis Ford Plichta z Gdańska ściągnął mechanika z Ford Polska, jego umiejętności również nie pozwoliły na stwierdzenie co jest przyczyną. Mimo wielu nagranych filmów obrazujących usterkę, ford odmówił naprawy samochodu. Kontakt z infolinią ford polska niemożliwy, od kilku miesięcy wszyscy konsultanci są zajęci – mimo kilkudziesięciu prób dziennie. Pisemne wezwanie do usunięcia usterki, pozostało bez odpowiedzi Ford Polska. Czyli ja zostałem z kalmotem za 160tyś a producent nawet nie ma możliwości kontaktu. Serwis i producent przyjęli politykę milczenia, niech się klientowi znudzi. Odradzam tą markę i ostrzegam przed nieuczciwym podejściem producenta/serwisu.
-
Zawieszenie:
-
Wnętrze:
-
Komfort jazdy:
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 15l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 13l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 10l/100km |
Zalety i Wady
- Dynamika jazdy
- bardzo awaryjny
- Bardzo słaby serwis
- Ford Polska olewa klientów
- brak możliwości skutecznego kontaktu z ford polska
- Producent zamiast usunąć usterkę, milczy