Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: OK
Podsumowanie: Przez pewien czas uzytkowalem Taurusa 3.0 V6 24V z 1998 roku. Jestem pod duzym wrazeniem, choc polskie drogi moga zniechecic. Mialem tez przyjemnosc jezdzic po niemieckich autobahnach i tam pasuje idealnie. Nie szybciej niz 80 mil (wiecej nie wytrzymuja amerykanskie skrzynie) i spalanie oscyluje w granicach 8,5 litra. Moze to niewiarygodne, ale prawdziwe. Chetnie bym taki nabyl, ale niestety fundusze nie pozwalaja. Mam duzy respekt do "amerykanow", cos w nich jest niesamowitego. Pozdrawiam milosnikow amerykanskiej motoryzacji.
Podsumowanie: Wersja LX 3.0V6 24V duzo lepsza niz GL 3.0V6 zwykle. Bardzo dobry silnik, duzy komfort wrecz wspanialy i to bardzo bogate wyposazenie - elektryczny fotel, pompowanie foteli, tempomat, klimatronic, Audio JBL 6 glosnikow wzmacniacz subwoofer, kod w klamce, el.antena. Rewelacyjne wlasciowosci jezdne, rewelacyjne przyspieszenia. Jak sie zmienia olej w skrzyni co 30.000km jak kaze producent to wszystko OK a skrzynia chodzi miodzio. Jak sie eksploatuje i serwisuje zgodnie w wytycznymi to zero awarii, niskie koszty eksploatacji. Gaz polecam to tylko pelny wtrysk za 4500zl. Ceny czesci niskie i wszedzie dostepne - najlepiej UNIVERMOT, CARIX, FENIKS w Wawie i serwis na ul.Mechanikow, omijac ul.Zawodzie. W Kraku dobry Wlodek na ul.Kaczej a na slasku serwis ASTRO Katowice. Bryka ogolem cool i za te pieniadze nie ma lepszej.
Podsumowanie: Więc ja jeżdzę Taurusem GL '94 3.0. Mówiąc szczerze myślałem, że maszyna jest bardziej niezawodna. Nie mogę za bardzo narzekać, ale jednak to jest auto na amerykańskie drogi - nie na nasze, niestety. Prosta sprawa: ostatnio musiałem wyłożyć z portfela 1000 zł na naprawę skrzyni biegów, która to się skopsała dlatego, że zblokowało siękoło w którym piardło łożysko. Taki sobie łańcuszek nieszczęścia. Ale z kolei to autko bije wiele pozostałych pod względem komfortu jazdy. Jeżeli ktoś widział Taurusa - wie o czym mówię. No i wbrew pozorom nie jest z niego taki smok, jak większość właścicieli poldków uważa. Akurat mój szerszeń ma LPG i płacę za kilometry tyle samo, co mój kumpel jeżdzący cieniasem. No comments. Reasumując, jeżeli autko było w dobrych rękach i tak samo będzie się o niego dbać - polecam. Części nie są wbrew pozorom takie drogie i można je łatwo dostać. To już nie te czasy, że amerykańiec = kłopoty z częściami. Pozdrawiam wszystkich właścicieli Turusiaqw
Podsumowanie: Miałem Taurusa 88 3.0 Wagon z LPG. Samochód mimo wieku sprawował się b. dobrze. Naprawy dotyczyły z reguły zawieszenia ( i nie były częste ) lecz trudno winić za to Forda - na ten ser asfaltowy u nas zwany drogami najlepszy będzie czołg. 90 czy 140 nie miało specjalnego znaczenia jeżeli chodzi o komfort jazdy. Nowe kompakty były dużo gorsze pod tym kątem nie wspomnę że plusz siedzeń, dywan na podłodze i czerwona skórzana tapicerka biją na głowę każdego smutnego, szarego "niemca" czy inny pojazd. Nie ten klimat. Kupiłem go bo oglądając go wieczorem miałem wrażenie że patrzę na kominek ( przytulne, miękie ciepełko, uzyskane dzięki podświetleniu czerwonej kabiny ). Takiego klimat i mimo wieku komfortu ( nowoczesne limuzyny dopiero go pewnie biją - ale kosztują 10 i więcej razy ) nie ma żaden współczesny europejski samochód nawet średniej klasy. A na codzień ze spalaniem średnio ok. 15 l gazu był niewiele droższy od Poloneza ( nie wspomnę o rdzy i awaryjności poldka )
Znajdujesz się w dziale Ford Taurus opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Ford Taurus, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Ford Taurus.
Ford Puma 1.0 EcoBoost 155 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie paliwa, dane techniczne i ceny
Ford Pro. Znacznie więcej niż samochód dostawczy
Ford Mustang Mach-E GT 487 KM. Test, wrażenia z jazdy, zasięg i ceny
Ford S-Max 2.5 Hybrid 190 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Ford Focus 1.5 EcoBoost Hybrid 155 KM vs Mazda 3 e-SKYACTIV-G 150 KM. Porównanie kompaktów z miękkimi hybrydami
Używany Ford Fiesta VII (2017 – obecnie). Poznaj jego wady i zalety
Sensacyjna zmiana w Fordzie. Kto zastąpi Polaka? Zapadła decyzja
Nowy sposób na limity prędkości. 30 km/h i więcej nie pojedziesz. Ta marka już testuje rozwiązanie
Ford. Marka zapowiada siedem nowości na prąd. Co to za samochody?
Ford. Marka zawiesza swoją działalność w Rosji