Ford Transit Custom (2012 - teraz) - opinia użytkownika Marek
2020-01-20, Marek
Marka: | Ford |
---|---|
Model: | Transit Custom |
Generacja: | (2012 - teraz) |
Rok produkcji: | 2014 |
Przebieg: | — |
Nadwozie: | Furgon |
Silnik: | 290L |
Podsumowanie:
Po pierwszych 200 km zamarzło paliwo zimowe w filtrze (-25 st C) filtr zamontowany pod samochodem, wiedza o tym spowodowała u mnie również dyskomfort w poruszaniu się po "bezdrożach" na budowie, a w komorze silnika tyle miejsca. Po 140 tyś Padł czujnik temperatury spalin. Teraz przy 168 tyś uszkodziła się końcówka rurki od wspomagania kierownicy ( ktoś zaprojektował aluminiową rurkę a jej mocowanie z metalowej blaszki) pogratulować wiedzy na temat materiałoznawstwa. Rurka aluminiowa w miejscu styczności z metalem została "przeżarta na wylot" powód: wyciek płynu wspomagania, wycie pompy wspomagania, opory kierownicy przy skręcaniu. Na dłuższej trasie to tragedia litr płynu na 100 km. Spalanie podałem sczytując z komputera pokładowego w tym konkretnym egzemplarzu, który eksploatuję. Poza miastem używam głównie tempomatu. Mimo takich drobiazgów i tak kupiłbym znowu forda.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Wymieniać regularnie olej, tankować i jeździć.
-
Zawieszenie:
Jak do tej pory nie miałem problemów, mimo, że eksploatuję go między innymi po drogach technicznych na budowach różnego rodzaju.
-
Wnętrze:
W lato bez problemu cicho, w zimę przy ujemnych temperaturach, skrzypi stuka drży.
-
Komfort jazdy:
Jako kierowca spoko, jako pasażer katastrofa.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 9.2l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 8.6l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 8l/100km |
Zalety i Wady
- Ładny wygląd.
- Przestronny
- Praktyczny
- Wady w podsumowaniu