Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: kupuje nastepnego ale używny z silnikiem 2,4
Podsumowanie: Nowy transit. Dramat. Zdecydowanie NIE POLECAM!!!!!!!!! Kupiłem nowego Transita L2H3 155kM. Auto nie jeździ, nie ma mocy. Mam Transita z 2010 roku 140kM, jeździ super. Jest mocny szybki pali normalnie nie było z nim większych problemów więc kupiłem nowego. Myślałem błędnie że nowy model będzie co najmniej taki sam, albo lepszy. Jeżdżę w większości autostradami za granicę. Okazało się że; 1- jest dożo słabszy do poprzednika, na trasie np. na autostradzie A4 pod górę św. Anny pusty nie wyjedzie na szóstym biegu. Muszę wrzucić piątkę. Po załadowaniu ok. 600kg muszę wrzucić czwarty bieg. DRAMAT. Jakiekolwiek wzniesienie, trzeba włączać piąty bieg. Zupełny brak mocy. Jak tu wyprzedzić inne samochody? 2-żeby wrzucić szósty bieg trzeba rozpędzić auty do 130km/h, inaczej będzie zwalniać i się nie rozpędzi. 3-po załączeniu tempomatu przy prędkości 130km/h auto nie jest w stanie jechać ciągle z taką szybkością. Przy jakimkolwiek wzniesieniu (nie górce tylko małym wzniesieniu) z powodu braku mocy tampomat natychmiast automatycznie zostaje wyłączony. 4-spalanie na trasie-uwaga-12 do 13litrów ON. Jeszcze raz 12-13litrów na 100km. 5-spalanie w mieście –uwaga- 13do 14litrów na 100km. WSZYSTKIE REKLAMY TO BZDURA!!!!!!!!! Dwa razy reklamowałem auto w serwisie. Usłyszałem że MOŻE będzie spalać mniej jakiś litr jak się dotrze. Kiedy, bo zrobiłem nim już 14000km. Usłyszałem też że auto rzeczywiście jest słabsze ale to normalne bo ma filtr cząstek stałych. Te typy tak mają. Jeszcze raz przestrzegam. NIE KUPUJCIE.
Podsumowanie: Kupił bym jeszcze raz to auto ( koniecznie na silniku TDDI ) nie chcę CDI . Sam zrobiłem na nim 525 000 km i jeszcze myślę pojeździć - sprintery na firmie przeżył wszystkie i nic nie ciągnie z kieszeni - tylko klocki , olej , filtry i paliwo. SUPERRRR AUTKO - szkoda że już takich nie robią a na podobną używkę małe mam szanse ( jeśli ktoś posiada zadbanego to jestem poważnie zainteresowany - koniecznie MAXI - MAXI na TDDI plus klima , nic więcej nie potrzebuje. )
Podsumowanie: silnik 2,0tdci roczny przebieg ok. 20 tyś.w firmie budowlanej piąty rok -nie polecam z powodu dużej awaryjności i kosztownych napraw mimo lekkiej pracy.Wcześniej użytkowałem Renault Trafic z 1996r. przez cztery lata -bez dziwnych napraw.
Podsumowanie: Takie pudełkowate wozidełko
Podsumowanie: gdyby nie czeste awarie silnika auto było by godne polecenia.....
Podsumowanie: nędza
Podsumowanie: tylko kupowac tanie auto czesci zamienne duzy wybor nadwozi
Podsumowanie: Mam transita 2003 to jest świetny samohód! w ciagu tego roku (2007) popsuł się tylko 2razy!!!! to jest auto naprawde godne polecenia silnik 2.0 durra (85km) na autostradzie wyciągnoł mi ok 150km/h ijjeszcze miałem gaz pod nogą.
Podsumowanie: Trzy lata temu kupilem transita (sprowadzony z Niemiec podobno niebity)po ok pol roku szczesliwej jazdy w kurierce obrucila sie panewka na wale trzeciego cylindra. Smutek i duuuuzy wydatek ok3000kola. W ciągu tego roku 2 razy lozyska piasty przedniej(juz kupilem cala piaste i spokoj). Jak sie zakopiesz to szlak trafia podpore walu. Po mimo tych napraw,drobnrj rdzy następny samochód to TRANSIT
Znajdujesz się w dziale Ford Transit opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Ford Transit, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 4 generacji samochodów Ford Transit.