Ford Transit VIII (2013 - teraz) - opinia użytkownika bus driver
2018-10-16, bus driver
Marka: | Ford |
---|---|
Model: | Transit |
Generacja: | VIII (2013 - teraz) |
Rok produkcji: | 2017 |
Przebieg: | 50 tys. km |
Nadwozie: | — |
Silnik: | — |
Podsumowanie:
Zobaczymy jak po zimie będzie działała instalacja elektryczna. Gołym okiem widać nie zabezpieczoną fabrycznie przed uszkodzeniami i korozją wiązkę przewodów oraz złącze obok katalizatora-problemy gwarantowane!! Po za mało dynamicznym silnikiem reszta jako tako. 1,5 roku jazdy,przebieg 50 tyś.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Najmocniejszy silnik 155KM (teoretycznie) bo zachowuje się jak by miał 100 KM-zero dynamiki,słaby moment obrotowy-przy niskich obrotach silnika i wyższym biegu odcina zapłon,żeby się rozbujać trzeba wyciągnąć po obrotach.
-
Zawieszenie:
Pierwsza wymiana klocków hamulcowych po 19 tyś. km czy to normalne-wg serwisu Forda tak. Koszt ok.900zł
-
Wnętrze:
-
Komfort jazdy:
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 11l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 10l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 9l/100km |