Hyundai i30 II (2012 - teraz) - opinia użytkownika Marcin
2019-10-05, Marcin
Marka: | Hyundai |
---|---|
Model: | i30 |
Generacja: | II (2012 - teraz) |
Rok produkcji: | 2018 |
Przebieg: | 14 tys. km |
Nadwozie: | Hatchback |
Silnik: | 1.4 |
Podsumowanie:
Choć auto nie zachwyca wyglądem, to okazało się bardzo funkcjonalne, praktyczne i co najważniejsze, wygodne i przyjemne w prowadzeniu ;)
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Silnik wolnossący sprawdza się przy wyższych prędkościach - auto sunie płynnie i szybko. W mieście, przy częstym zatrzymywaniu się i ruszaniu, niestety, auto wolno się rozpędza, silnikowi brak dynamiki, jest mułowaty. Biegi w porządku, wchodzą bez problemu. Wsteczny zintegrowany z kamerą cofania. Warto słuchać podpowiedzi komputera co do zmiany biegów. Auto odpłaca się mniejszym zużyciem paliwa podczas jazdy.
-
Zawieszenie:
Auto fajnie trzyma się drogi, bez problemu pokonuje zakręty i wzniesienia.
-
Wnętrze:
Wnętrze samochodu jest proste, ale estetyczne i bardzo funkcjonalne. Rozmieszczenie wszelkich przycisków i przełączników oraz ich widoczność jest bez zarzutu. Bardzo fajne wyciszenie samochodu. Na początku nawet było mi trudno się do tego przyzwyczaić i przeszkadzał mi nawet najdrobniejszy stuk czy dźwięk wewnątrz samochodu. Oczywiście, przy większych prędkościach, hałas w samochodzie jest większy, ale i tak znośny.
-
Komfort jazdy:
Bardzo wysoki komfort, i wygoda podczas prowadzenia samochodu! Dzięki fotelowi kierowcy z regulowanym podparciem lędźwiowym (wersja Go!Plus) nie bolą plecy ani kark, nawet podczas dłuższej trasy. Widać, że przemyślano te kwestie. Mnie mojego Hyundaia prowadzi się naprawdę bardzo przyjemnie!
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 8l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 6.7l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 5l/100km |
Zalety i Wady
- komfort jazdy
- bogate wyposażenie
- dobry stosunek jakości do ceny
- wyciszenie wewnątrz auta
- nieciekawy wygląd najnowszego modelu (2018)
- delikatny lakier