Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Auto dla prawdziwego faceta A nie jakiejś cipy Tych samochodów niedługo nie będzie zaczyna się wykastrowana motoryzacja Elektryków i silników 1,4
Podsumowanie: Samochód z silnikiem 1.6 e-torq stara dobra konstrukcja ale do spokojnej jazdy na trasie max V 180 km.h bezpiecznie 160km/h nie zniszczalna pod warunkiem regularnych wymian oleju właściwie dobranego bo rozrząd na łańcuchu , no i płukanie tec 2000 warto co 60 000 km wymieniać świece i olej w skrzyni to samo tyczy sie pancernego silnika fiata 1.6 jtd który montowany jest w wielu modelach 300 tys i 500 tys to dla niego nie problem i jest dynamiczny oraz ekonomiczny
Podsumowanie: Compassa oceniam dobrze na etapie przebiegu 19 tys, km. Zero awarii, zero reklamacji, wszystko działa jak należy. Kupując go w wyprzedaży rocznika cena była atrakcyjniejsza niż np. BMW X2, dlatego skłoniło mnie to do zakupu. Samochód jest wygodny aczkolwiek na pewno za mały na rodzinę 4 osobową. LIMITED jest wyposażony w miarę dobrze, aktywny tempomat, utrzymywanie w pasie ruchu, asystent parkowania, czujnik martwego pola, czujniki parkowania przód, kamera tył, podgrzewane fotele i kierownica, elektrycznie otwierany bagażnik, ksenony, nawigacja, czujnik zmierzchu, przyciemnione tylne szyby,
Podsumowanie: Zakochałem się w tym samochodzie. Jego wygląd jest nietuzinkowy, wzrok mijający kierowców i przechodniów bezcenny. Wolałbym aby trochę mniej palił ale coś za coś. Czy bym kupił kolejnego jeepa ? TAK zdecydowanie tak.
Podsumowanie: To nie jest jeep to fiat z mopara są tylko dywaniki w czasie jazdy na autostradzie wiatr docisnoł nadkole do opony i wytarła się dziura według Fiata nie podlega to gwarancji. posiadam też jeepa cherokee xj 93r 4.0 i tam Prz 28 lat nicsiė nie wytarło
Podsumowanie: Drogie auto z małym silnikiem 1.4 w którym 140 koni go zdecydowanie za mało. Duże spalanie
Podsumowanie: Ogólnie auto ładnie wygląda na tym koniec dużo pali jest awaryjne
Podsumowanie: Dobre osiągi, przyjemne wnętrze, nietuzinkowa bryła. Spełnił moje oczekiwania w 100 %.
Podsumowanie: Skrzynia chodzi płynnie ma dobry skok nie zauważyłem nic irytującego ,zawieszenie wybiera dobrze ubytki w drodze samochód jest doc sztywny i sie nie przechyle w żadna stronę jest to spowodowane tym ze jest mcpherson z przodu i z tyłu nie wszystko jest takie jakie by się chciało ale nic nie trzeszczy ,samochód jest wbrew pozorom bardzo przestronny co prawda kosztem bagażnika ale miejsca jest bardzo dużo . Nie jest to wyścigówka chodź bez problemy rozwija prędkość 170 ,180 km/h przy prędkości 120 w samochodzie jest cicho i komfortowo auto prowadzi się dobrze i jest dobra widoczność siedzi się nieco wyżej, dobrym pomysłem jest możliwość wł oraz wył start stop na stałe guzikiem z poziomu kierowcy
Podsumowanie: Jeep dużo się nauczył przy współpracy z europejskimi firmami. Miałem kiedyś WJ i w porównaniu z WK2, to jest przepaść na korzyść tego drugiego. Owszem są tandetne plastiki w połączeniu z dobrej jakości drewnem i skórą, są wibrujące elementy przy głośniejszej muzyce, ale co najważniejsze auto jest bezawaryjne i bardzo komfortowe. Do tego nie nazwałbym go SUV'em, gdyż jego właściwości terenowe są ponadprzeciętne. Może i nie jest to pełnokrwista terenówka, ale ze wszystkimi SUV'ami Mercedesa, BMW, Audi i innych wygrywa rywalizację w terenie na głowę. Jeździłem przed WK2 Mercedesem GL, więcej czasu spędzałem w warsztatach niż na drodze, a przy Jeepie nie miałem najmniejszej awarii. Samochód naprawdę godny polecenia, nie dość że bezawaryjny, to po oklejeniu folią wszystkich paskudnych chromów na czarno, jak również złotych plastików w środku, prezentuje się rewelacyjnie i ściąga uwagę wszystkich. Do tego w terenie mimo braku ramy, spisuje się rewelacyjnie. Mocno niedoceniony cenowo, gdyż posiada absolutnie wszystko na wyposażeniu, łącznie z radarem (mówimy tu o wersji Summit). Chcąc kupić SUV'a Mercedesa z takim wyposażeniem wydacie 300% ceny Jeepa, tylko po to, żeby mieć gwiazdę na masce, a i tak będziecie siedzieć w warsztatach zamiast na drodze.... Warto??? Dla samego snobizmu??? Chyba NIE!!!!
Znajdujesz się w dziale Jeep opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model Jeep, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 7 modeli samochodów marki Jeep.
Średnia cena na podstawie 4 ofert:
96 000 złZakres cen: 96 000 – 96 000 zł
Średnia cena na podstawie 9 ofert:
22 689 złZakres cen: 15 900 – 28 999 zł
Średnia cena na podstawie 4 ofert:
28 700 złZakres cen: 28 700 – 28 700 zł
Jeep Compass 1.3 Turbo 150 KM vs Volkswagen Tiguan 1.5 TSI 150 KM. Porównanie kompaktowych crossoverów
Jeep Compass 4XE 1.3 GSE Turbo 240 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Jeep Wrangler. Teraz także w wersji 4xe plug-in hybrid (video)
Jeep Renegade 4xe 1.3 T4 240 KM Trailhawk. Silnik, spalanie i wrażenia z jazdy cz.2
Jeep Renegade 4xe 1.3 T4 240 KM Trailhawk. Charakterystyka, wyposażenie i ceny (cz.1)