Jeep Renegade I (2014 - 2018) - opinia użytkownika oleba
2021-07-31, oleba
Marka: | Jeep |
---|---|
Model: | Renegade |
Generacja: | I (2014 - 2018) |
Rok produkcji: | 2017 |
Przebieg: | 60 tys. km |
Nadwozie: | crossover |
Silnik: | 1.6 |
Podsumowanie:
Samochód z silnikiem 1.6 e-torq stara dobra konstrukcja ale do spokojnej jazdy na trasie max V 180 km.h bezpiecznie 160km/h nie zniszczalna pod warunkiem regularnych wymian oleju właściwie dobranego bo rozrząd na łańcuchu , no i płukanie tec 2000 warto co 60 000 km wymieniać świece i olej w skrzyni to samo tyczy sie pancernego silnika fiata 1.6 jtd który montowany jest w wielu modelach 300 tys i 500 tys to dla niego nie problem i jest dynamiczny oraz ekonomiczny
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
skrzynia działa bez zarzutu - no olej trzeba obowiązkowo wymieniać co 60 000 nie patrzac na instrukcje
-
Zawieszenie:
-
Wnętrze:
komfortowe dobrze wykończone
-
Komfort jazdy:
1000 kilometrów w trasie i wszystko OK bez specjalnego zmeczenia
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 8l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 7.5l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 7l/100km |
Zalety i Wady
- doskonały nie zniszczalny silnik
- komfortowy
- samochód po prostu ładny
- nie drogie części w markowych zamiennikach
- taka sama wada jak we fiacie bravo II wadliwe odprowadzenie wody z maski
- po 60 000 km wad nie ma
- bardzo drogie przeglady należy po gwarancji zrezygnować z tej usługi