Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: jak na tą cenę w życiu bym nie kupił.wymieniono.skrzynia biegów.kolektor wydechowy,przekładnia kierownicza.rozrząd.3 szt,zamki drzwi.dwa przewody chłodnicze pękły,jednym słowem masakra.
Podsumowanie: Niestety kupiłem oczami, auto piękne, ale dopracowane gorzej od rosyjskiej łady. Układ hamulcowy - dramat, cały czas bije, raz wymieniony na gwarancji, teraz serwis nie widzi problemu w zasadzie to mój problem. Zawieszenie - stuka i jest głośne, wymieniali jakieś wahacze, dalej stuka, przypominają mi się czasy jazdy renault laguna II. Wisienką na torcie jest spalanie, moje auto ma silnik 200KM 2.0 benzyna - uwaga spalanie w mieście w okolicach 20L na 100 !! cały czas go tankuje, na jednym tankowaniu Warszawa-Gdańsk - zapomnij. Przy już wymienionych problemach dosyć blachym wydają się problemy z elektroniką np zawieszenie się panelu od klimatyzacji (wymaga to ponownego odpalenia auta), zawieszenia się radia/nawigacji. Przykre ale niestety czuje się oszukany przez sprzedawcę (dealer w Warszawie) nie wspominając o serwisie gwarancyjnym. Nigdy więcej aut tej marki.
Podsumowanie: Gdyby nie silnik to super auto
Podsumowanie: nie kupił bym za żadne skarby zadnego auta od tego producenta przez to jak traktuja klientow. Jestem posiadaczem nowiutkiego Range Rover Evoque i po 4 tysiącach kilometrów zaczęły mi bić przednie tarcze, serwis wymienił je stwierdzając, że były wadliwe. Po kolejnych 4 tysiącach km problem powraca, na nowych tarczach i serwis twierdzi, że to nie ich problem, ponieważ jest to cześć eksploatacyjna i nie interesuje ich fakt, że zrobiłem na nich tylko 4,000 km. Za wymianę dwóch tarcz żądają ode mnie kwoty rzędu 4 tysięcy złoty - auto ma niecałe 9 tysięcy przebiegu, około 4 miesiące od produkcji i już zaczynają się wady, których żadna gwarancja nie obejmuje... (totalny żart). Przy czym proponują ewentualne rozwiązanie tj. napisać do producenta auta. Oczywiście zrobiłem to i po ponad miesiącu oczekiwań dostałem taką samą odpowiedź jak z serwisu. W dodatku zaproponowano mi wymianę na sportowe tarcze , żeby problem się nie pojawiał w przyszłości. (Pragnę jedynie dodać, że mam silnik 2.0l - 200km, który raczej nie należy do sportowych jednostek). Oczywiście wymiana w 100% na mój koszt, który jak sami się możecie domyśleć, nie jest mały... Oczywiście jest to główny powód dla którego odradzam zakupu tego samochodu i korzystania z serwisu Land Rover'a. Po zakupie auta dla tej marki liczą się tylko pieniądze, dlatego właśnie następny zakup auta wykonałem gdzie indziej, jestem zadowolony obsługą i śmiało mogę stwierdzić, że dla zaoszczędzenia kwoty kilkuset £ marka "Land Rover" utraciła klienta. Oczywiście co za tym idzie, każdy inny zakup w przyszłości wykonam w innym salonie i na pewno nie spod szyldu Brytyjskiego producenta. Polecam producentów aut gdzie takie historie nie mają miejsca i wada znaczy wada, a nie "kombinowanie". Zastanówcie się, czy chcecie kupić nowe auto, żeby mieć problemy rzędu 10 letniego auta, zanim udacie się obejrzeć te jakże piękne i kuszące auto :) * Posiadacz "new Range Rover Evoque 2.0L" któremu wstyd zaprosić kogoś do samochodu, w którym bicie tarcz jest porównywalne z autem rzędu 91r.
Podsumowanie: auto dobre ale za 1/3 taniej, ciężko oceniać długodystansowość jednak tam ma co sie zepsuć
Podsumowanie: Samochód jak dla mnie bardzo fajny, wyróżniający się. Miłe zacięcie sportowe, które sprawia, że jest jeszcze bardziej uniwersalny. I w terenie daje radę :) Sporo pali ale jak na 5.0 v8 to normalne. Koszty serwisu są dosyć duże. Ja osobiście mam zajawkę do majsterkowania i podstawowe części eksploatacyjne staram się wymieniać sam. Dostęp do części zamiennych w PL jest, chociaż zdarzają się i takie, gdzie jest on ograniczony. Z tego co kojarze największym importerem części do Land Rovera jest firma British Garage. Ogólnie samochód warty uwagi.
Podsumowanie: Samochód jak dla mnie bardzo fajny, wyróżniający się. Miłe zacięcie sportowe, które sprawia, że jest jeszcze bardziej uniwersalny. I w terenie daje radę :) Sporo pali ale jak na 5.0 v8 to normalne. Koszty serwisu są dosyć duże. Ja osobiście mam zajawkę do majsterkowania i podstawowe części eksploatacyjne staram się wymieniać sam. Dostęp do części zamiennych w PL jest, chociaż zdarzają się i takie, gdzie jest on ograniczony. Z tego co kojarze największym importerem części do Land Rovera jest firma British Garage. Ogólnie samochód warty uwagi.
Podsumowanie: " lepsze dziadostwo " cholernie drogie, serwis udaje że nie zna problemu " niechowajacych sie klamek ". JEDNYM SŁOWEM ...TANDETA. Ten samochód nie można nazywać PREMIUM.
Podsumowanie: Nie kupiłabym drugi raz
Podsumowanie: Jedno z najlepszych i najwszechstronniejszych aut na świecie. Z całym szacunkiem ale BMW Mercedes a nawet Porsche to niższa liga.
Znajdujesz się w dziale Land Rover opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model Land Rover, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 6 modeli samochodów marki Land Rover.
Średnia cena na podstawie 12 ofert:
12 824 złZakres cen: 10 900 – 13 900 zł
Średnia cena na podstawie 26 ofert:
171 227 złZakres cen: 105 000 – 242 800 zł
Średnia cena na podstawie 9 ofert:
44 178 złZakres cen: 33 999 – 54 000 zł