Lexus NX NX 14- (2014 - teraz) - opinia użytkownika KrzyHo
2019-03-25, KrzyHo
Marka: | Lexus |
---|---|
Model: | NX |
Generacja: | NX 14- (2014 - teraz) |
Rok produkcji: | 2018 |
Przebieg: | 6 tys. km |
Nadwozie: | Crossover |
Silnik: | 2.5 300h |
Podsumowanie:
Samochód dla osób które wiedza czego oczekują od auta .Jak ktoś szuka pojazdu który jest wygodny , szybki, ładny a przy tym niebanalny niech kupi 4 auta .
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
To moja 3 hybryda po Yarisie 1;5 HSD z układem 3 generacji i Aurisie 1;8HSD z układem 4 gen .Obecnie Lexus 2;5 l . Każda generacja i zastosowany czipset to coraz większa sprawność i mniejsze zużycie paliwa.Sporo daje parkowanie w garażu bo akumulator nie jest wychłodzony a samochód startuje i szybko korzysta z trybu EV
-
Zawieszenie:
Posiadam wersje politową z poprawionym zawieszaniem i funkcja AVS która uważam ze warta jest dopłaty . Oferuje ok 650 możliwych ustawień co przekłada się na większa stabilność wysokiego SUVa w zakrętach i poprawia właściwości jezdne auta .
-
Wnętrze:
Jak w klasie premium dopracowane w szczegółach choć wnętrze GX a oferuje więcej :-))
-
Komfort jazdy:
Każdy kto miał okazje siedzieć z tylu z boku czy za kierownica nie narzekał .Bardzo wygodne fotele, .Duza ilość intuicyjnych przycisków ułatwia obsługę bez skupiania się na tej czynności .
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 7.5l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 8l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 8.7l/100km |
Zalety i Wady
- Dobra widoczność za kierownica wysoki komfort jazdy , niskie koszty serwisu jak na markę premium
- Mały bagażnik w wersji 300h z kołem dojazdowym