Mazda CX-5 (2012 - teraz) - opinia użytkownika gość26
2021-12-28, gość26
Marka: | Mazda |
---|---|
Model: | CX-5 |
Generacja: | (2012 - teraz) |
Rok produkcji: | 2015 |
Przebieg: | 149 tys. km |
Nadwozie: | SUV 2015 |
Silnik: | — |
Podsumowanie:
Drogi w zakupie. Bardzo drogi w serwisowaniu i eksploatacji. Niska jakość w stosunku do ceny. Paliwożerny.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Jedynkę można wrzucić bez problemu, jeżeli samochód stoi. Natomiast jeśli samochód toczy się nawet bardzo powoli, pierwszy bieg wchodzi ze zgrzytem i z dużym oporem. Przy zmianie biegu z 2 na 3 obroty silnika zawieszają się. Muszę czekać nawet do 8 sekund, żeby obroty silnika zaczęły opadać., abym mógł wrzucić wyższy bieg (3). Nie chcą płynnie opadać. Problem dotyczy TYLKO zmiany biegu z 2 na 3. Ani autoryzowane ani prywatne serwisy nie mają pojęcia dlaczego tak się dzieje. W ASO (Al. Krakowska, Warszawa) robili nawet zrzuty z komputera i PODOBNO wysłali do producenta, który też nie ma pojęcia, dlaczego tak się dzieje. Ja jednak podejrzewam, że nic nie zrobili.
-
Zawieszenie:
-
Wnętrze:
Brak podświetlenia schowka po stronie pasażera. Brak podświetlenia wnęki z gniazdami USB i gniazdem pamięci SD z mapami. W nocy nic tam nie widać, trzeba świecić sobie latarką. Zagłówki kierowcy i przedniego pasażera są na stałe pochylone do przodu pod pewnym kątem, co wymusza pochylenie głowy do przodu. Zagłówków nie można regulować. Po dłuższym czasie jazdy zaczyna boleć kark. Prawy podłokietnik kierowcy jest zwężony i przedramię spada z niego.
-
Komfort jazdy:
Wewnątrz pojazdu jest bardzo głośno podczas jazdy z prędkościami powyżej 80 km/h. Słychać silnik, opony oraz opływ strug powietrza. Wyciszenie w Maździe jest skandalicznie miernej jakości. Tandetny jest także system nagłośnienia, zwłaszcza głośniki firmy BOSE, które rdzewieją (!!!) i w których odklejają się membrany i zamiast dźwięku słychać charczenie.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 9.8l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 8.8l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 8l/100km |