Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Actros (3 opinie)
Citan (1 opinia)
Klasa A (121 opinii)
Klasa B (49 opinii)
Klasa C (200 opinii)
Klasa CL (11 opinii)
Klasa CLC (2 opinie)
Klasa CLK (17 opinii)
Klasa CLS (18 opinii)
Klasa E (159 opinii)
Klasa G (40 opinii)
Klasa GL (6 opinii)
Klasa GLA (7 opinii)
Klasa GLK (3 opinie)
Klasa M (9 opinii)
Klasa ML (31 opinii)
Klasa R (2 opinie)
Klasa S (78 opinii)
Klasa SLK (12 opinii)
Klasa V (15 opinii)
MB100 (22 opinie)
SLR McLaren (8 opinii)
Sprinter (91 opinii)
Vaneo (19 opinii)
Viano (9 opinii)
Vito (62 opinie)
W123 (40 opinii)
W124 (199 opinii)
W126 (8 opinii)
W201 (107 opinii)
Podsumowanie: Mercedes-Benz B170 W245 rok 2006 LPG Fabryczny Opiszę kilkuletnie doświadczenie z posiadania B-Klasy: od czego zacząć.... chyba od tego, że nie kompletnie nie rozumiem cen tych modeli w serwisach ogłoszeniowych pojazdów używanych, niestety za ceną nie idzie jakość i bezawaryjność. Typowe problemy... korozja pojawiająca się znikąd, pod lakierem w najmniej oczekiwanych miejscach, awaryjność klimatyzacji... masakra, albo chłodnica, albo sprężarka się zaciera, albo gdzieś nieszczelność, matowiejące szkła reflektorów, łuszcząca się folia z radia-ekranu, instalacja fabryczna LPG Tartarini albo wywala błędy powietrza, albo wywala błędy sondy, wiecznie regulacja, soft ustawianie LPG żeby nie wywalało błędów, gnijące tarcze kotwiczne tylnych tarczobębnów i wieczne problemy z ręcznym hamulcem, rozwiązanie dwóch katalizatorów pomiędzy którymi jest sonda lambda jest nieszczęśliwe, usunięcie jednego zapchanego katalizatora nie jest rozwiązaniem w przypadku fabrycznego LPG, zapchasz katalizator musisz kupić nowy katalizator, bo nie pojedziesz już na LPG Tartarini, słynne problemy ze stacyjką - typu jeździsz... wszystko okay, staniesz pod marketem i już nie odjedziesz... bo kluczyk rybka + stacyjka przestały się komunikować...przekręcasz i rozrusznik głuchy, nawet nie ma pyknięcia... ot taka przypadłość A klasy i B klasy z kluczykami rybkami, co następne.... 200 tys i łańcuch rozrządu zaczyna żyć swoim życiem, nie wymienisz... schrupie wszystkie ślizgi bo jest luźny jak szmata, nisko ustawione świece i kable wysokiego napięcia, prawie pod silnikiem powodują że jedna większa kałuża i zapomnij że pojedziesz dalej, dolne sworznie wahaczy mam wrażenie że należy wymieniać co 15 tys jak olej bo co bym nie kupił to na polskich drogach dłużej niż 20 tys nie wytrzymują, długa prawa półoś napędowa wyważona fabrycznie zaczyna szybko bić i przy ponad 100km/h czuć często wibracje w każdym egzemplarzu z przebiegiem powyżej 200tys. Problemy z tylnym spryskiwaczem... to jak piosenka, słychać że sika, ale gdzie.. bo na tylną szybę na pewno nie, kruszeje wężyk i szukaj gdzie jest nieszczelny, system kontroli ciśnienia powietrza w kołach na podstawie pomiaru ilości obrotów koła... chyba nie muszę tłumaczyć co to za wynalazek ? Zrób na małym rondzie trzy okrążenia wokół i wywali błąd niskiego ciśnienia...super wynalazek RunFlatIndicator... nie wiem kto to wymyślił, a teraz wisienka na torcie... spróbuj znaleźć mechanika który będzie chciał usunąć jakąś drobną awarię w tym aucie... problem z alternatorem, problem z rozrusznikiem, problem ze sprężarką klimatyzacji... nie znajdziesz bo każdy powie... PANIE DO TEGO TRZEBA SILNIK WYJĄĆ... to skąd te ceny używanej B klasy ? NIE MAM POJĘCIA !
Podsumowanie: Potrzebujesz mocnego silnika, napędu na wszystkie koła, dobrego zawieszenia to zdecyduj się na Vito. Potrzebujesz komfortu to nie kupuj „busa” od mercedesa.
Podsumowanie: Szukałem go długo i kupiłem z oryginalnym przebiegiem 500tys.Posiadając to auto można spokojnie zarabiać pieniądze.Nie wydaję na jakiekolwiek naprawy prócz wymianę oleju - która jest tania bo auto zadowala się mineralnym.Nigdy nie dolewam oleju bo nie ubywa.To auto z epoki w której liczyła się jakość.Spokojnie wyrabia normę 9l-10l/100km.Brak zbędnej elektroniki.Lepiej kupić taki model niż plastikowe nowości.Oczywiście znalezienie ładnego egzemplarza i koniecznie z zachodu lub południa europy nie jest łatwe ale warto.Przejechałem 100tys i jedyną rzeczą którą wymieniłem to żarówka przedniej lampy za 16zł.Fajnie ,podobny klimat jak w toyocie starlet jeśli chodzi o koszty.
Podsumowanie: auto nie jest demonem prędkości ale to nie jest AMG dla normalnego użytkownika jest ok serwis drogi ale to mercedes nigdy niebyło tanio ale 300 tyś i odwdzięcza się bezawaryjnością
Podsumowanie: Auto na swój wiek jest lepsze niż dziś niektóre będące w sprzedazy
Podsumowanie: Wygodne, rodzinne, sportowe
Podsumowanie: To bardzo dobry samochód, i mimo dużego silnika V8 ma stosunkowo niskie spalanie, zwłaszcza na trasie. Polecam
Podsumowanie: dobra jakość przestronność łatwość parkowania doskonała dynamika
Podsumowanie: Mimo wysokich cen w warsztacie polecam tym którzy to akceptują i będą jeździć do odpowiednich serwisów a nie Januszy, a warsztat to stodoła. Legendarny trwały dwumas to jakiś mit więc może lepiej kupić automat. Jak na 2012 rok samochód się nie zestarzał, wszystko wygląda wciąż dobrze a o rdzy nie ma mowy. Komfort podróży i trwałość jednostki diesla jest warta kosztów nabycia i utrzymania, jeśli się tego boisz to daj sobie spokój...
Podsumowanie: To mój pierwszy samochód z automatyczną skrzynią biegów i jestem z tego systemu bardzo zadowolony. Poza tym samochód uwolnił mnie od pamiętania o włączeniu/zmianie świateł i wycieraczek czy przestawianiu wewnętrznego lusterka.. Ostrzeganie o pojeździe znajdującym się w martwym polu lusterka wstecznego - bardzo pomocne. Kupiłem to auto "zdalnie" i wydawało mi się, że jak samochód ma asystenta parkowania to oczywiście ma również kamerę tylną. A jednak nie, mój kamery nie ma co mnie codziennie irytuje. Awarii uległ asystent kolizji (collision prevent assist) i od dwóch lat po rozruchu wyświetla mi komunikat że jest niesprawny - nie da się go wyłączyć. Niewygodne jest włączanie tylnej wycieraczki i tylnego spryskiwacza. Nawigacja - mapy chyba TomTom - fatalna, mimo aktualizacji i tak nie odpowiadają rzeczywistości, nie uwzględniają np. nowych odcinków dróg które funkcjonują już od roku w Polsce. Nie ufam tej nawigacji. Inteligentnymi światłami jestem zachwycony. Mój samochód nie obsługuje Android Auto - trzeba kupić nowszy model. Czy będzie to Mercedes? Wcale nie jestem pewien chociaż to dobry samochód.
Znajdujesz się w dziale Mercedes-Benz opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretny model Mercedes-Benz, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa itp. Posiadamy opinie dla 30 modeli samochodów marki Mercedes-Benz.
Średnia cena na podstawie 16 ofert:
20 810 złZakres cen: 7 999 – 37 000 zł
Średnia cena na podstawie 116 ofert:
216 120 złZakres cen: 152 900 – 360 600 zł
Średnia cena na podstawie 4 ofert:
16 375 złZakres cen: 8 700 – 19 900 zł
Mercedes EQA 250 190 KM. Test, wrażenia z jazdy, zasięg i ceny
BMW 118i 1.5 136 KM vs Mercedes A180 1.3 136 KM. Porównanie kompaktów klasy premium
Mercedes GLC 300e 4 Matic Coupe. Test, wrażenia z jazdy, wady, zalety, ceny
Mercedes EQV300. Test, wrażenia z jazdy, wady, zalety, ceny
Mercedes-AMG CLA 45 S 4Matic+ Shooting Brake. Wrażenia z jazdy, osiągi, wyposażenie, ceny
Mercedes C. Znamy już kolejne wersje silnikowe
Kolejna marka podjęła ważną decyzję. Nie kupisz auta z silnikiem spalinowym
Artykuł sponsorowany Samochody elektryczne: eVito i eSprinter – gwiazdorski duet z energią
Artykuł sponsorowany Mercedes PRO – cyfrowe centrum dowodzenia biznesem. Nowoczesne rozwiązania dla Twojej firmy
Mercedes. Rusza produkcja w Polsce. Co powstaje w Jaworznie?