Wszystko
o samochodach
Wybierz pojazd:

Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.

Mitsubishi Lancer VIII (2007 - teraz) - opinia użytkownika dawid

2016-10-11, dawid

Marka: Mitsubishi
Model: Lancer
Generacja: VIII (2007 - teraz)
Rok produkcji: 2015
Przebieg: 8 tys. km
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6

Podsumowanie:

Bardzo dużo oferuje za swoją cenę w skrupulatnym porównaniu z konkurencją (mazda3, golf, octavia) Jazda tym autem to przyjemność. Potrafi spalić poniżej 6l w trasie nieautostradowej. Na autostradzie spali tyle ile będziemy dawkować- przy maksymalnych prędkościach wychodziło około 11 litrów to i tak chyba nieźle. Samochód jest bardzo przyjazny, przestronny, bezawaryjny po 8 tys. km

Ocena ogólna użytkownika:

Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?

  • Silnik:
    4.0

    generalnie dobrze, biegi mają swoje miejsce, czasem delikatnie zahaczy

  • Zawieszenie:
    4.0

    jeździłem wcześniej bmw, więc wydaje mi się że jest trochę zbyt miękkie, zaznaczę, że zawieszenie jest wielowahaczowe z tyłu. Jednak dzięki temu w mieście po dziurach jeździ się super.

  • Wnętrze:
    4.0

    Panuje opinia o nieciekawej desce rozdzielczej, ale ja i moi pasażerowie się z tym nie zgadzamy - owszem plastyki w dolnej partii są tanie, ale całość wygląda nowocześnie, a pokrętła klimatyzacji bardzo przyjemnie funkcjonują. Przełączniki są bardzo czytelne. Wnętrze jest przestronne. w wersji po lifcie bardzo poprawiono wykończenie tapicerki drzwi. Posiada parę schowków m.in. dość duży w podłokietniku. Szkoda że podłokietnik nie jest regulowany i brak regulacji osiowej kierownicy. Moja średnia wersja wyposażenia ma komputer umieszczony między tubami prędkościomierza i obrotomierza, skórzaną kierownicę, skórzaną gałkę biegów, klimatyzację automatyczną STEROWANĄ manualnie, wejście AUX RCA.

  • Komfort jazdy:
    5.0

    ciekawa sytuacja, ponieważ jest miękko na wielowahaczu. Musi występować bardzo dobry współczynnik oporu powietrza, ponieważ wyjazd zza ekranów na autostradzie nie powoduje najmniejszego podmuchu wiatru. Jest miękki i w mieście jeździ się cudownie po różnych nierównościach. Trzeba przyzwyczaić się do dosyć dużego wyhylenia w zakręcie, ale prowadzenie jest przewidywalne - w odróżnieniu do wielu konkurentów zawieszenie jest wielowahaczowe, a nie belka skrętna (w golfie i octavii wielowahacz występuje tylko w mocniejszych silnikach). Posiada wspomaganie sprzęgła. NIE MA TURBINY, a na wysokich obrotach silnik zachowuje się bardzo dobrze i przyjemnie mruczy.

Zużycie Paliwa

Śr. spalanie - cykl miejski 7.4l/100km
Śr. spalanie - cykl mieszany 7.4l/100km
Śr. spalanie - trasa 6.1l/100km

Zalety i Wady

Zalety:
  • przestronność
  • cena/wyposażenie
  • spalanie/osiągi
  • made in japan
Wady:
  • wyciszenie powyżej 120 km/h

Oceń swoje auto

Znajdujesz się w dziale Mitsubishi Lancer VIII (2007 - teraz) opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Poznaj opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów generacji Mitsubishi Lancer VIII (2007 - teraz).

Mitsubishi Lancer Cena

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Mitsubishi Lancer opinie

Oceń swoje auto

Mitsubishi Lancer VIII (2007 - teraz) zdjęcia

Testy i porównania

Premiery i nowości