Mitsubishi Lancer VIII (2007 - teraz) - opinia użytkownika dawid
2016-10-11, dawid
Marka: | Mitsubishi |
---|---|
Model: | Lancer |
Generacja: | VIII (2007 - teraz) |
Rok produkcji: | 2015 |
Przebieg: | 8 tys. km |
Nadwozie: | Sedan |
Silnik: | 1.6 |
Podsumowanie:
Bardzo dużo oferuje za swoją cenę w skrupulatnym porównaniu z konkurencją (mazda3, golf, octavia) Jazda tym autem to przyjemność. Potrafi spalić poniżej 6l w trasie nieautostradowej. Na autostradzie spali tyle ile będziemy dawkować- przy maksymalnych prędkościach wychodziło około 11 litrów to i tak chyba nieźle. Samochód jest bardzo przyjazny, przestronny, bezawaryjny po 8 tys. km
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
generalnie dobrze, biegi mają swoje miejsce, czasem delikatnie zahaczy
-
Zawieszenie:
jeździłem wcześniej bmw, więc wydaje mi się że jest trochę zbyt miękkie, zaznaczę, że zawieszenie jest wielowahaczowe z tyłu. Jednak dzięki temu w mieście po dziurach jeździ się super.
-
Wnętrze:
Panuje opinia o nieciekawej desce rozdzielczej, ale ja i moi pasażerowie się z tym nie zgadzamy - owszem plastyki w dolnej partii są tanie, ale całość wygląda nowocześnie, a pokrętła klimatyzacji bardzo przyjemnie funkcjonują. Przełączniki są bardzo czytelne. Wnętrze jest przestronne. w wersji po lifcie bardzo poprawiono wykończenie tapicerki drzwi. Posiada parę schowków m.in. dość duży w podłokietniku. Szkoda że podłokietnik nie jest regulowany i brak regulacji osiowej kierownicy. Moja średnia wersja wyposażenia ma komputer umieszczony między tubami prędkościomierza i obrotomierza, skórzaną kierownicę, skórzaną gałkę biegów, klimatyzację automatyczną STEROWANĄ manualnie, wejście AUX RCA.
-
Komfort jazdy:
ciekawa sytuacja, ponieważ jest miękko na wielowahaczu. Musi występować bardzo dobry współczynnik oporu powietrza, ponieważ wyjazd zza ekranów na autostradzie nie powoduje najmniejszego podmuchu wiatru. Jest miękki i w mieście jeździ się cudownie po różnych nierównościach. Trzeba przyzwyczaić się do dosyć dużego wyhylenia w zakręcie, ale prowadzenie jest przewidywalne - w odróżnieniu do wielu konkurentów zawieszenie jest wielowahaczowe, a nie belka skrętna (w golfie i octavii wielowahacz występuje tylko w mocniejszych silnikach). Posiada wspomaganie sprzęgła. NIE MA TURBINY, a na wysokich obrotach silnik zachowuje się bardzo dobrze i przyjemnie mruczy.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 7.4l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 7.4l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 6.1l/100km |
Zalety i Wady
- przestronność
- cena/wyposażenie
- spalanie/osiągi
- made in japan
- wyciszenie powyżej 120 km/h