Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Rok produkcji 2007, kupiony w 2020 od pierwszego właściciela za 13 tys zł, polski salon, hatchback, 1,8 – silnik konstrukcji Nisaana z 6-cio biegową skrzynią i łańcuchem rozrządu, potwierdzony przebieg (92 tyś km). Z salonu wyjechał w styczniu 2009. Zaskakująco cichy, bardzo przyjemny w prowadzeniu i naprawdę dość szybki. Bardzo dobrze zbiera się z dołu (bez wkręcania na obroty) co było bardzo miłym zaskoczeniem. Zacząłem od profesjonalnej diagnostyki auta i na „dzień dobry” wymieniłem tarcze i klocki (ATE) oraz tuleje sanek (przednia belka) – japońskie SKR (300 zł/kpl, robocizna 600 zł), bo nie lubię 2 razy wymieniać tych samych elementów. Dodatkowo tuleje wahaczy – Lemforder – 150 zł. To pakiet startowy i pewny, jeśli poprzedni właściciel tego nie zrobił na dobrych częściach, bo oryginały były słabej jakości (wiedziałem o tym kupując to auto i stargowałem mocno cenę). W trasie i w mieście potrafi spalić od 6,5 do 8,5 litrów benzyny (średnia z przejechanych w 2 tygodnie ponad 2 tysięcy kilometrów). Jeśli lubicie poszaleć, to przy 150 km/h pali 12,5 litra, a przy 200 km/h... nie zerknąłem :D, no ale auto ma swoją masę i wymiary. Siedząc w środku mam wrażenie że to minivan, siedzi się wysoko i komfortowo, auto zaprasza do dostojnej jazdy. Jak na 13-letniego „japończyka” nieźle zabezpieczony antykorozyjnie. Na rantach drzwi, klapy bagażnika czy maski oraz progach i podłużnicach nie widać nawet śladu korozji, to samo dotyczy nadkoli, a nie był garażowany. Od spodu na różnych elementach rude naloty wymagają już profesjonalnego zabezpieczenia antykorozyjnego (chyba nie dziwne po tylu latach), najlepiej z piaskowaniem w dobrym warsztacie – raz a dobrze i spokój na 5-7 lat. Mam porównanie do almery N15, którą jeździłem przez 21 lat od nowości, więc wiem co piszę. Czy warto? Przy pakiecie startowym wynoszącym 3 tys zł mam wrażenie jazdy nowym i bardzo dynamicznym autem. Co do wyglądu: z przodu stylizacja trochę jak w Murano, z tyłu jak w Peugeocie hatchback. Mnie się podoba, ma swoją trochę francuską elegancję. Niewiele ich jeździ po mieście więc ludzie zerkają z zaciekawieniem. Bardzo dużo miejsca w środku. Polecam.
Podsumowanie: bardzo dobrze sie jezdzi,silnik zwawy,nie ma klopotu z wyprzedzaniem,na zakretach sztywny,w srodku bardzo wygodny
Znajdujesz się w dziale Nissan Tiida opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Nissan Tiida, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Nissan Tiida.
Nissan Juke Hybrid. Jak się sprawdza podczas jazdy? Ile kosztuje?
Nissan Juke 1.0 DIG-T 114 KM vs Opel Mokka 1.2 Turbo 100 KM. Porównanie stylowych miejskich crossoverów
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T MHEV 158 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Nissan Qashqai III. Na nowej płycie podłogowej. Test, wrażenia z jazdy, dane techniczne