Nissan X-trail III (2013 - teraz) - opinia użytkownika K. Machaj
2018-07-27, K. Machaj
Marka: | Nissan |
---|---|
Model: | X-trail |
Generacja: | III (2013 - teraz) |
Rok produkcji: | 2014 |
Przebieg: | 78 tys. km |
Nadwozie: | — |
Silnik: | — |
Podsumowanie:
Samochód bez zarzutu do 3 lat użytkowania. Potem regularne komunikaty o błędzie systemu, błędzie start/stop-u, kontroli podwozia. Nic z tego nie wynika: na przeglądach i licznych wizytach w serwisie jedyna rada to obserwować. Awaria sprzęgła, gdyby zdarzyła się w innych warunkach, skończyć się mogła tragicznie. Przestało po prostu wysprzęglać. Brak możliwości redukcji. Zagrożenie dla użytkowników samochodu i współużytkowników dróg. Po trzech latach średnio trzeba dokładać 1000 zł miesięcznie, nie licząc przeglądów i i eksploatacji naturalnej: wymiana klocków itd.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Do 3 lat, ok. Po 3 latach sprzęgło do wymiany. Awaria sprzęgła bez ostrzeżenia podczas spokojnej jazdy. , Brak możliwości wysprzęglenia, konieczność hamowania na 4 biegu. Diagnoza: naturalny wyciek płynu. Koszt 4700 PLN. Lawetowanie niesprawnego samochodu spod Torunia do W-wy.
-
Zawieszenie:
Do 3 lat ok, potem co chwila komunikat "Chassis control fault" diagnoza: wszystko ok. Czekam aż się coś stanie, wtedy może uda się to naprawić. Wielka niewiadoma.
-
Wnętrze:
Wprawdzie wygodnie i jakość plastików bez zastrzeżeń. Po 3 latach duszno, bo klimatyzacja nie działa. Diagnoza: Chłodnica klimatyzacji do wymiany. Koszt 2700. Przyczyna: naturalne zużycie.
-
Komfort jazdy:
Bardzo wygodnie. Trochę głośny.
Zalety i Wady
- Ładny i wygodny. Sprawny do 3 lat użytkowania.
- Techniczne dno. Niebezpieczny w użyciu.