Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Posiadałem 4 senatory, począwszy od modelu z 78r. 2.8 a skończywszy na 3.0 z 89r.łącznie przejechałem senatorami ponad 400tyś - ostatnim 210tyś. w dwóch miałem zainstalowany gaz. Cóż mogę powiedzieć gdy kupowałem drugiego to wybierałem pomiędzy mercedesem 126 2,6 brak takiego bogatego wyposażenia(także cena 2x większa) jak w senatorze sprawł, że wybrałem opla. robiłem wtedy ok 80 tyś rocznie km gdy kupowałaem trzeciego i czwartego to zawsze wybierałem między mercedesem 126 lub 124, a oplem i nigdy nie żałowałem wyboru, za mniejsze pieniądze dobrze wyposażony niezawodny samochód. Gdyby nie blacha opel zdecydowanie pobiłby mercedesa 124. Napewno jest to niezawodny samochód jak kupować to automat 3.0 może być dual ram(może ponieważ jest bardziej zawodny niż silniki 12 zaworowe i droższy jest gaz), co do regulowanego zawieszenia to można na nim przejechać od 150-200tyś km( kiedy zaczyna bujać pokrętło na sport i dalej się jeździ)zakup nawych amortyzatorów nie wchodzi wgrę ze względu na cenę można zregenerować(?). Napewno warto kupić senatora, ale należy dobrze się rozejżeć ponieważ zdarzają się egzemplarze totalnie wyjechane.
Podsumowanie: super super super
Podsumowanie: Fajne auto, ale wyłącznie z 3 litrowym silnikiem. Aktualnie mam trzeciego Senatora seria "A" z '86 roku o pojemności 2000 ccm, niestety osiągi są beznadziejne. Komfort OK, charakterystyczny dla tego modelu. Duża wygoda za małą kasę !
Podsumowanie: Samochód jest po prostu SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER. Doskonały w każdym calu. Za tak niską cenę wypas naj w nowym merolu lub innej bejcy (a propos to 2.6 i 3.0 mają takie same silniki jak starsze BMW)!
Podsumowanie: auto doskonałe aż dziwne że to opel wygodne bezpieczne itp. miałem i jeszcze wrócę do tego modelu pomimo że to niemłode auto. wiele firm może się uczyć jak powinno być zbudowane auto. miałem go niecałe 3 lata 100 000 km to chyba wiem co pisze. moim zdaniem jest lepszy od MB 124.
Podsumowanie: mialem senatorka, super auto silnik i skrzynia poprostu niezawodne ,komfortowe wnętrze izawieszenie. jedyny minis to bardzo slaba blacha. mimo to znow chetnie bym sie przesiadl na to auto, moze ktos ma ladny egzemplarz na sprzedaz
Podsumowanie: Dopiero od 3 miesięcy jestem właścicielem Senatora. Jest to pełna opcja z '91 roku - 3.0 24V 204KM - skóra, pełna elektryka, klimatyzacja, automat... i tak mógłbym wymieniać w nieskończoność. Jedno jest pewne - jest to auto niedocenione. Senator to bardzo oryginalny samochód. Wyróżnia się wśród popularnych BMW czy Mercedesów (sam widzę jak się za nim oglądają ludzie na ulicy lub na parkingu). Komfortem nie ustępuje nawet o wiele nowszym modelom, powiem więcej, bardzo często przewyższa je w tym względzie. Mimo dużych rozmiarów jest bardzo łatwy w prowadzeniu i o dziwo w manewrowaniu. Jest baaaaaaaaaaardzo dynamiczny. To prawda, że blachy nie są najmocniejszą stroną Opla z początku lat '90. Moje auto jest "składakiem" i trochę trzeszczy tapicerka (co mnie czasami irytuję). Nie mogę w pełni obiektywnie GO ocenić, ale mimo to gorąco polecam! Z częściami nie ma problemu - na rynku wtórnym jest ich pełno.
Podsumowanie: Niezwodny, cichy i wygodny - super, jeżdże już rok.
Podsumowanie: wspaniałe auto.sprowadziłem je z holandii.jezdze nim juz 5 lat.rocznik 90.poj.3litry,skóra,abs,wspomaganie,pełna elektryka.duzo jezdzę więc założyłem gazownię.na trasie pali mi 15litrów gazu.koszty przejechania 100km sa takie jakbym jezdził maluchem a jezdze naprawde duzym komfortowym autem.silnk super.troche słabe blachy,komfortowe zawieszenie.po prostu super.zachecam do kupna.
Podsumowanie: Wygodny, obszerny, bardzo dobrze wyciszony wewnątrz, bogate wyposażenie (nawet dziś z perspektywy czasu). Silnik 3000i (słabsza wersja - manualna skrzynia) jest oszczędny jak na swą moc (156 KM) - do 11-l./100km w mieście i poniżej 9 l. na autostradzie niemieckiej (długa trasa) i to auto 13 letnie!!! Promień skrętu mimo długiego nadwozia, mniejszy niż w Ładzie 2104, którą kiedyś jeździłem. Dostęp do silnika chwalony w każdym warsztacie (odwiedziłem tylko dwa w ciągu 5 lat jazdy). Większość części pasuje od Omegi (układ jezdny, przednie, boczne szyby, filtry, koła). Niedoceniony, bardzo uczciwy i w pełni tego słowa znaczeniu - samochód! Szkoda, że nie jest już produkowany.
Znajdujesz się w dziale Opel Senator opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Opel Senator, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Opel Senator.
Opel Astra 5d 1.2 Turbo 130 KM vs Volkswagen Golf 5d 1.5 eTSI 130 KM. Porównanie kompaktów w optymalnych wersjach
Opel Astra 2022. Pierwsza jazda, wrażenia, zużycie paliwa i ceny
Nowy Opel Astra 2021. Pierwsze wrażenia, silniki i dane techniczne
Nissan Juke 1.0 DIG-T 114 KM vs Opel Mokka 1.2 Turbo 100 KM. Porównanie stylowych miejskich crossoverów
Opel Corsa 1.2 75 KM vs Toyota Yaris 1.0 72 KM. Porównanie niedrogich wersji aut z segmentu B
Opel Astra hatchback. Ile kosztuje w czerwcu 2022 roku?
Koniec produkcji Opla Astry w Gliwicach. Co dalej z fabryką?
Sprzedaż nowych aut. Opel liderem segmentu B-SUV we wrześniu w Polsce
Opel. Marka zrezygnuje z silników spalinowych. Wejdzie na rynek chiński
Opel. Można już składać zamówienia na nowego Opla Combo-e Life