Opel Vivaro I (2001 - 2014) - opinia użytkownika Maciek
2013-10-10, Maciek
Marka: | Opel |
---|---|
Model: | Vivaro |
Generacja: | I (2001 - 2014) |
Rok produkcji: | 2007 |
Przebieg: | 225 tys. km |
Nadwozie: | — |
Silnik: | — |
Podsumowanie:
WITAM posiadam wersję z silnikiem 2,5 dci moc 146KM sprawdza się super jestem z niego bardzo zadowolony rocznik 2007 5 osobowy wersja bardzo duży bagażnik mała awaryjność wersja która posiadam jest najdłuższa i tu pojawia się w nim jedna wada auto ma bardzo duży kąt zawracania co wiąże się również z problemem parkowania idealny na dłuższe podróże pakowny wygodne fotele spalanie w trasie nawet do 7,5 l jeśli pilnujemy aby na 6 biegu nie przekraczać 3000 obrotów po mieście spala 10 litrów największą wadą tego modelu jest zastosowany filtr cząstek stałych z którym pojawiają się notoryczne przechodzenie silnika w system awaryjny a serwisy opla nie potrafią sobie z nim poradzić najprościej chcieli by wymienić cały filtr jednak koszt to 700 zł lub wymiana oleju która następuję co około 3-5tyś km poradziłem sobie z tym problemem wycinając filtr i wgrywając nowe oprogramowanie auto sprawuje się po tym zabiegu wspaniale a ja zaoszczędziłem pieniądze i nerwy przebywając i rozmawiając z przemądrzałymi serwisantami. jeśli ktoś chce kupić busa to zdecydowanie polecam vivaro
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
silnik 2,5 ma przyspieszenie dobrze się sprawdza w trasie dzięki 6 biegowej skrzyni szybkie autko i ekonomiczne wadą jest drogie linki zmiany biegów około 400 zł trzeba kupić 2 szt jednocześnie
-
Zawieszenie:
ładowność 1150 duża przestrzeń załadunkowa pozwala na używanie auta jako firmowe jak i rodzinne
-
Wnętrze:
ładne choć proste jak na cenę takiego autka mogło by być lepsze radio sołabej jakości chociasz głośniki już przyzwoite
-
Komfort jazdy:
cicha nieodczuwalna prędkość jazda
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 10l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 10l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 7.8l/100km |
Zalety i Wady
- praktyczność
- bardzo mało awaryjny
- filtr cząstek stałych