Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: plusy to niezawodny silnik , wysoka kultura pracy ,spalanie moglo byc mniejsze - w miescie 6.5l,ladna stylistyka,ciekawe i mile dla oka wnetrze-funkcjonalne. minusy to nagminnie przepalajace sie zarowki w przodzie,slychac plastiki podczas jazdy po dziurawych drogach, troche slaba widocznosc do tylu. ale nie zamienil bym go nz inne a napewno nie na niemca.
Podsumowanie: witam mam 307 ke isprawuje sie dobrze ale nie pokoi mnie tylko jedno ze przy skrecie w prawo cos trze przy kole niewiem czy jest to normalne może ktoś pomoze.
Podsumowanie: Posiadam 307ke od blisko 3 lat. Jestem jego drugim właścicielem. I jest to mój 4ty samochód i muszę się pochwalić że sprawuje sie...rewelacyjnie. Poza wymiana oleju, filtrów i klocków nic się nie dzieje... jedyne co mnie meczy to klakson który czasami działa a czasami nie. Na początku miałem problemy z żarówkami,ale gdy zamontowałem najzwyklejsze, bez żadnych plusów itp.palą sie już chyba ze 2 lata i żadnej nie musiałem wymieniać. Mam autko z polskiego salonu, i mogę go wszystkim z czystym sumieniem polecić bo sprawuje się super.
Podsumowanie: Już tęsknię za moim pugiem. Miesiąc temu,ze wzgl. rodzinnych zmieniłem 307 Hdi na Galaxy Tdi. Niestety na gorsze. W peżociku było dużo ciszej, lepiej ciągnął na trasie. Jedyne ale, to że 3 razy wymieniałem żarówki w tylnych lampach ( 2 szt. - 2,99 ), ale to mozna przeboleć.
Podsumowanie: posiadam 307 HDI rocznik 2003 samochód jest ładny wygodny i to chyba na tyle jeśli chodzi o plusy.Ogólnie jest dość awaryjny są częste wizyty w servisie niestety zawieszenie jest delikatne i problemy z elektryką jakość słaba.Jesli ktoś chce nie drogo servisować taki pojazd to mogę polecić wam servis aut francuskich koło warszawy jestem z nich zadowolony pomimo że dojeżdzam z drugiego końca warszawy są dokładni i tani oto ich strona internetowa www.chendosko.pl
Podsumowanie: Jestem użytkownikiem 307sw samochód mam od nowości,w tej chwili ma 40tyś.przejechanych km.Uważam że jest to bardzo ładny i efektowny samochód,mogę śmiało powiedzieć,że jest super wygodny i doskonale nadaje się na długie rodzinne podróże(bagażnik 500l.)Nie jest to typ "sportowca" mimo że ma 2L.(143Ps) to nie powala osiągami,generalnie jeśli ktoś nie chce paść na zawał to nie powinien przekraczać 120-130km/h na autostradzie. Największe rozczarowanie to fakt,że nie można posłuchać głośniej skądinąd dobrego nagłośnienia,bo ma się wrażenie ,że tapicerka drzwi za chwilę odpadnie.Reasumując i tak nie sądzę żeby za 80.tyś.PLN można było znależć lepszy i ładniejszy samochód w tym segmencie.pozdrawiam
Podsumowanie: Witam.Jestem posiadaczem 307,1.4,2003 rok,benz, 70tys przebiegu.Jestem bardzo zadowolony!!!Zarowno wygoda,spalanie jest super! Jezdze zwlaszcza na dlugie trasy i nie odczuwam zmeczenia.Polecam
Podsumowanie: ładna sylwetka ,nowoczesna wygodny lecz awaryjny niestety.Moge wam polecić tani servis aut francuskich koło Warszawy zapewniają czesci nowe oraz używane i sa tani w naprawach oto ich strona internetowa www.chendosko.pl
Podsumowanie: 1,4 XR benz.2003r.jeżdże od 3 miesięcy bez usterek. denerwujące stuki w zawieszeniu tył i przód.
Podsumowanie: Użytkowników samochodów można podzielić na 2 grupy - tych, którzy do motoryzacji podchodzą w czysto praktyczny sposób oraz Entuzjastów. Do tych ostatnich, miłośników marki Peugeot (choć myślę nie tylko) chcę skierować kilka spostrzeżeń, dotyczących modelu 307. Modelem 2.0L XSi w 3 lata przejechałem 65 tys. km i... Cóż, jeśli miałbym być całkowicie obiektywny to: 1. Samochód już po wyjeździe z salonu (polskiego) miał niesprawne, nieskładające się lusterko. Niby drobiazg, ale... 2. Po kilkuset kilometrach przebiegu zaczął z niewiadomych przyczyn zjeżdzać po puszczeniu kierownicy w prawą stronę! Fachowcy z serwisu zaordynowali wymianę tarcz hamulcowych (?), która sytuacji nie poprawiła. Badanie geometrii i wyważenia kół też na niewiele się zdało... Można się przyzwyczaić, ale... 3. Po kilkunastu tysiącach km zastrajkowała sławetna dzwignia kierunkowskazów, a po kolejnych kilkudziesięciu zamek tylnej klapy. Niby typowe objawy, ale... 4. Przy 36000 km wymieniono łącznik stabilizatora, który niemiło popukiwał. Da się przeżyć... 5. Żarówki przepaliły się w liczbie: 3 przednie i 2 tylne. Jak na 60 parę tysięcy troszkę za dużo... Jeśli jeszcze na coś mógłbym psioczyć, to może na zbyt zachłanne obchodzenie sie z drogocennym paliwem, średnio na poziomie 10L/100km. Choć z drugiej strony, jesli byłbym aż takim dusigroszem, kupiłbym diesla (chociaż 136-konny HDi kosztował w 2004 roku ponad 90 tys. zł, o 10 tys. więcej niż dwulitrowa benzyna!). No i może skrzynia biegów mogłaby działać w nieco bardziej precyzyjny sposób, ale jak wiadomo girboksy nigdy u Peugeota nie były (i nie są nadal doskonałe). Jeśli jednak do eksploatacji 307-ki podejść w nieco bardziej emocjonalny sposób, to: 1. Jest to przepiękne, nawet dzisiaj, auto, urzekające swym kocim spojrzeniem, szczególnie w 3-drzwiowej wersji, na 17-calowych pięcioramiennych aluminiowych felgach i w metalicznym bordo lub niebieskim kolorze. W tej klasie tylko włoszka 147-ka jest chyba piękniejsza (choć o gustach podobno się nie dyskutuje). 2. Dwulitrowy 136 (a nie jak niektórzy piszą 138 czy nawet 143-konny) silnik daje na prawdę sporo frajdy z jazdy, oczywiście po wkręceniu go na odpowiednio wysokie obroty :) Na trasie, przy odpowiednio "zdolnym operatorze" niewiele aut jest dużo szybszych ,(pomijając "wynaturzone" 200-300 konne odmiany mercedesów, beemek lub innych passatów). Na prawdę nie ma się czego wstydzić. 3. Za układ kierowniczy także należą się Peugeotowi duże brawa, jest tak samo dobry jak ten w Focusie, który jak wiadomo jest niepodważalnym królem precyzji prowadzenia klasy kompakt. 4. No i te fotele... W odmianie XSi superkubełkowe, trzymające niczym stalowe ramie ciało w zakrętach. Nic dodać nic ująć. Jeśli chciałoby się podejmować decyzję o zakupie auta emocjami, a nie na zasadzie chłodnych kalkulacji spalania, usterkowości i innych takich, to Peugeot 307 jest wymarzoną propozycją. I nawet całkiem komfortowy...
Znajdujesz się w dziale Peugeot 307 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Peugeot 307, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Peugeot 307.