Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: peugotam mam od sierpnia 2005 zaraz po kupnie padł mi moduł zapłonu i to wszystko co wymieniłem zrobiłem jak do tej pory 17000 km na gazie. Wyregulowałem gaz sam i jezdzi ekonomicznie
Podsumowanie: Mam go juz dwa lata i jest niezawodny pomimo swojego wieku rok prod. 1991 1,6 GLI Duze wygodne auto jak narazie bezawaryjne.
Podsumowanie: Mam 405SRI 2,0B+G z 1993r.Pełna opcja.Zajebiste,duże i dość zrywne auto.Na 5-tce wyprzedzam bez redukcji,dość oszczędne-na trasie 9l gazu-przy butowaniu,2lata nim jeżdże,niewielkie koszty.Jechalem 200km\h był jeszcze luz pod pedałem.Uwaga jak rdzewieje to był bity-inaczej nie ma prawa.Dopóki tylny zawias sprawny to rewelka,ale jak troche tłucze to nic nie szkodzi-da się jeździć. Polecam.
Podsumowanie: Mam 405SRD 1,8tdi 91r.Ma przejechane 240000km.Jeśli chodzi o silnik jest naprawdę niezawodny.Jeżdzi się nim wygodnie.spalanie od5,2 na trasie do7,0l po miescie.jedyny problem to tylna belka wytrzymuje do200000km.Jeżdże tym samochodem od 4 lat i jestem zadowolony(nie zamieniłbym sie na vw).Jeśli chodzi o awaryjność to myślę że zależy to od tego jak byl eksploatowany przez poprzednika.bo jeśli kupujesz od kogoś samochód i ten ktoś moi Ci że jeżdzi 5lat i nie dolożył nic to znaczy że bedzie trzeba dołożyć i to sporo.
Podsumowanie: Miałem vw i opla, peugeoty są lepszymi autami, części tanie a naprawy są proste, cieszę się że Polacy to "wiesniaki" i w co drugiej wiosce stoi na podwórku powypadkowe audi albo pasek... w ten sposób można stać się posiadaczem dobrego auta nie przepłacając przy okazji
Podsumowanie: Posiadam 405 1,9td od pól roku miałem problemy z wyciekiem z pompy wtryskowej i tlną belką. Generalnie jestem zadowolony z samochodu przejechałem już 30t ys. km a na liczniku ponad 200 000tys.km
Podsumowanie: Super zawieszenie! Do 180tys bezawaryjn, niegdy nie zepsul sie na trasie, czesci tanie jak barsz wiec nie trzeba duzego wkladu finansowego zeby jedzic jeszcze pare lat
Podsumowanie: Mam 405 GRi 1,9 rok 1991. W mieście dużo pali ale ma świetny zryw i kopa na trasach. Jestem bardzo zadowolnoy. Gdyby nie to, że powiększa nam się rodzinka, nie myślałbym o sprzedaży. Kombiak jest bardzo pojemny i wygodny. Do tej pory (mam go 4 lata) miałem tylko problemy z tłumikiem i zaśniedziałymi klemami (jak na ten rocznik to chyba niewiele?). Troche opadaja drzwi, ale mój to składak. W porównaniu z niemcami (VW, Audi, Oplem czy Passatem) które kiedys miałem ten samochód wypada najlepiej.
Podsumowanie: Przejechałem 405 400000KM.Skrzynia biegów w tym samochodzie wytrzymuje nie dłużej niż 350Tys.Silnik powyżej 600Tys.Blachy ocynkowane lecz bardzo cienkie.W wersjach kombi potrafią się robić wgnioty od rąk podczas zamykania.Często odskakują listwy boczne karoserji jest to ziwiązane z falowaniem blach podczas zamykania dzrwi.Auto do 200-300Tys.sprawia niewiele kłopotów i jeździ praktycznie bezawaryjnie pomijając drobne naprawy jak w każdym aucie wymiana łożysk tylnej belki jest rzeczywiście w Polskich warunkach konieczna po 70 Tysiącach kilometrów jest to bez wątpienia najsłabsza strona zawieszenia pozatym auto jest funkcjonalne,ładne i świetnie się prowadzi nawet przy dużych prędkościach.ma swój charakter a skorodowaną 405 można zobaczyć niezmiernie żatko.Mimo wymieniowych wad po przetestowaniu kilku passatów kupiłem poraz drógi zadbaną 405 Kombi.Podkreślam,że jeżeli samochód ten ma sprawiadź komuś dużo przyjemności to niemożna kupować samochodów zajeżdżonych bo awaryjność tego auta spewnością w dużej mierze obiega od Toyoty.
Podsumowanie: Od roku jezdze 405 SRi 2.0E+ LPG smiga swietnie i malo pali w miescie 11 litrów nic sie nie psuje...wiadomo są defekty fabryczne typu drżąca wskazówka predkosciomierza czy zamarzajacy z tyłu centralny zamek...pozatym ma kopa i w miare oszczędny pozatym bogate wypozażenie i tanie części, POLECAM!!! niewiem jak na gazniku ale u mnie jest wielopunktowy wtrysk i na zwyklym gazie smiga swietnie pomimo plastykowego kolektora, szczelal jak mialem stare swiece ale jest klapka i nic nie rozsadzilo...
Znajdujesz się w dziale Peugeot 405 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Peugeot 405, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Peugeot 405.
Peugeot 308 SW 1.6 Hybrid 180 KM vs Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid 184 KM. Porównanie mocnych hybryd w kombi
Peugeot 308. Testujemy nową generację! Jakie silniki do wyboru?
Peugeot 5008 1.6 PureTech 180 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Peugeot 508 PSE HYbrid4 360 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny i wersje
Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 KM. Wrażenia z jazdy, spalanie, osiągi i ceny