Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Jezdziłem 605 dwulitrową z gaźnikiem, komfort nieporównywalny z jakimkolwiek innym autem luksusowym (może z wyjątkiem Citroena XM), tylko był aż nadto usterkowy, ponieważ poprzedni właściciel grzebał w elektryce i ciągle coś padało. Ale jeżeli auto jest zadbane i odpowiednio serwisowane to nie powinno sprawiać kłopotów. Obecnie planuję zakup 605 ale tym razem diesel.
Podsumowanie: posiadam 605 3.0 SV24+gaz (SPJ4) jest to najmocniejsza wersja (200KM)i najlepiej wypasiona .Generalnie auto bardzo wygodne i naprawde mocny z niego gad osobiście jechałem i potwierdzam 240 km\h .gdyby nie fakt ,że auto jest dość awaryjne to najlepsza opcja za te kasę.do tej wersji silnika tylko gaz z sekwencją zwykła instalacja nie ma prawa dobrze działać w tym silniku szkoda kasy .
Podsumowanie: Mam od 3lat 605 2.0 SLI z fabryczną instalacją gazową firmy Vialle. Jest to super samochód absolutnie bezawaryjny. Zdecydowanie polecam--zwłaszcza tę wersję z gazem bo te przerabiane w Polsce na gaz w psuedowarsztatach nie budzą zaufania.Bardzo duzo wersji z gazem fabrycznym mozna znaleźć w Holandii i jeżeli ktoś jest zainteresowany importem to tam radzę szukać
Podsumowanie: super wygodne,niezawodne auto.części dostępne na rynku bez problemu.auto bardzo wytrzymałe.jedyna wada w moim samochodzie to łączniki stabilizatora z przodu.reszta bez problemu.szczerze polecam.pozdrawiam wszystkich posiadaczy 605tki.
Podsumowanie: Mam 605 z 91 r. z przebiegem blisko 300.000, od dwóch lat mam instalację gazową. Samochód sprawuje się bardzo dobrze, komfort jazdy jak w mercedesie za śmieszne p[ieniądze.
Podsumowanie: Jeżdżę 605 svdt z 91 r. Pełna opcja z klimatronikiem - niestety mam uszkodzoną sprężarkę ale da się życ. Auto rewelacja.Luksus za małą kasę.
Podsumowanie: 12-latek,10 lat w moich rękach,2000 cc, 8 zaworów, automat, Super fura,klimatronik, wersja SVI,245000 km.,
Podsumowanie: hmmm mam coś takiego z silnikem 1.9 b+g jeździ nieźle ale strasznie dużo spala gazu jak na ten silnik,w dodatku konstrukcja tego samochodu jest taka żeby utrudnic każdą naprawę.........jak to francuzy ogólnie zastrzeżen nie mam chociaż więcej bajeru nie było by złe
Podsumowanie: Od paru miesięcy mam tego krążownika i "pływam" nim po całej Polsce. Jes bardzo duży, wygodny, bagażnik pojemny. Mam podstawową wersje z 2-litrowym silnikiem Sli. i jak na taki duzy samochód odejście ma niezłe, przy wyprzedzaniu nie ma problemów. Nie ma co się dziwić to jest limuzyna...
Podsumowanie: Miałem SRi2.0 z '90, a od 5 lat 2.0 Turbo z 99. Nie znam lepszego auta... :) I ten rozstaw osi.
Znajdujesz się w dziale Peugeot 605 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Peugeot 605, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Peugeot 605.
Peugeot 308 SW 1.6 Hybrid 180 KM vs Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid 184 KM. Porównanie mocnych hybryd w kombi
Peugeot 308. Testujemy nową generację! Jakie silniki do wyboru?
Peugeot 5008 1.6 PureTech 180 KM. Test, wrażenia z jazdy, ceny i wyposażenie
Peugeot 508 PSE HYbrid4 360 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny i wersje
Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 KM. Wrażenia z jazdy, spalanie, osiągi i ceny