Peugeot Boxer II (2006 - teraz) - opinia użytkownika Michał Driver Europ
2015-05-11, Michał Driver Europ
Marka: | Peugeot |
---|---|
Model: | Boxer |
Generacja: | II (2006 - teraz) |
Rok produkcji: | 2014 |
Przebieg: | 130 tys. km |
Nadwozie: | Furgon |
Silnik: | 435 L4H3 |
Podsumowanie:
Tak kupił bym ten samochód jeszcze raz pod jednym warunkiem skrzynia biegów musiała by być dopasowana do silnika 3.0 HDI 180 hp było by więcej schowków więcej gniazd elektrycznych i dłuższe łóżko. Nie miałem więcej problemów z tym autem a wręcz przeciwnie jestem szczęśliwy że akurat takim przerabiam 15-20 tyś miesięcznie. Pamiętajcie tylko o serwisowaniu dbajcie o świeży olej co 20.000km i o to żeby wam się nie zesrał za granicą bo tam serwis trwa wieki
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Nie miałem i nie mam żadnych problemów mechanicznych poza przegubami ale to element eksploatacyjny który się niszczy przy agresywnym stylu jazdy. Jestem bardzo zadowolony z dynamicznej pracy silnika ale wiem ze słyszenia że ma problematyczną skrzynie biegów na plastikowych podzespołach
-
Zawieszenie:
Dosyć dobre auto nie ucieka na zakrętach przy szybszej jeździe ( dużo zalezy od opon ja mam GOOD YEAR ) oryginalne hamulce seryjnie BREMBO ja osobiście wole KVR - są bardziej wytrzymalsze bez niszczenia tarcz
-
Wnętrze:
Jest ładnie wykonane funkcjonalne i nie takie sztywno niemieckie jedyny jego jest minus to mała ilość schowków i łóżko fabryczne za kokpitem jest trochę krótkie w porównaniu do MASTERA
-
Komfort jazdy:
Komfort jak na auto dostawcze które ma ciężko harować jest bardzo dobry według mnie jak dla mnie jest łatwy w manewrowaniu w zatłoczonym otoczeniu dynamiczny ekonomiczny ładowny i jego jedynym minusem jest to że chce się o niego dbać;-)
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 9.5l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 9l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 8.4l/100km |
Zalety i Wady
- 180 hp bardzo dynamiczny
- ergonomiczne wnętrze
- małe spalanie
- dobre audio
- awaryjna skrzynia biegów
- mała ilość schowków
- problem z wymianą żarówek przód
- szybkie zużycie przełącznika zespolonego świateł drogowych (długich)