Wszystko
o samochodach
Wybierz pojazd:

Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.

Peugeot Boxer II (2006 - teraz) - opinia użytkownika Mariusz

2021-03-09, Mariusz

Marka: Peugeot
Model: Boxer
Generacja: II (2006 - teraz)
Rok produkcji: 2018
Przebieg: 180 tys. km
Nadwozie: Furgon
Silnik: 435 L4H3

Podsumowanie:

Peugeota Boxera L4H3 kupiłem w czerwcu 2018 roku. - silnik 2.0 Blue 163 KM. Do 150 tys. wszystko było OK. Zrobiłem przegląd po dwóch latach i koszt takiej imprezy to ok. 3600 zł w tym wymiana rozrządu, która przy tym przebiegu jest niezbędna. Dwa miesiące po tym przeglądzie gwarancyjnym zaczęły się schody. Najpierw pojawił się wyciek z okolic pompy wysokiego ciśnienie. Po gwarancji wizyta serwisowa związana z naprawą ok. 1000 zł. Mniej więcej dwa miesiące później Boxer wszedł pierwszy raz w tryb awaryjny. Wizyta w serwisie i diagnoza "defekt turbosprężarki" koszt zregenerowanej przez serwis i wymiana 4400 zł. Zrobiłem to we własnym zakresie w bardzo dobrej firmie. Po chwili okazało się, że do wymiany jest filtr cząstek stałych koszt 5570 zł oraz sonda Nox 1200 zł. Samochód pojeździł ok miesiąca i zacżęły się problemy z Ad-blue. Nagle kolejne tryby awaryjne i w końcu komunikat, że za 1000 km samochód stanie bez możliwości odpalenia. Diagnoza serwisu: uszkodzony zbiornik Ad-blue, koszt ok. 5000 zł. Akurat w tym przypadku zaprzyjaźniony mechanik oświecił mnie, że Ad-blue się krystalizuje i prawdopodobnie wystarczy dodać odpowiedni uszlachetniacz Tunap 986 i to pomoże i pomogło - 5000 zł w kieszeni. Kolejna istotna sprawa to podejście serwisu do problemów - przynajmniej w Peugeot. Miałem kilka razy sytuację, że był tryb awaryjny a samochód był w trasie i musiałem szybko rozwiązać problem. Mamy przecież umowy z klientami i musimy na czas dostarczyć towary. To oczywiście nie interesuje serwisu i proponują najbliższy możliwy termin za kilka dni, przeważnie 4-5 dni. Są tak zawaleni robotą, że zostajecie z uszkodzonym samochodem pozostawieni sami sobie - pozostaje laweta albo samochód zastępczy. Jeśli miałbym się wypowiedzieć, czy polecam Peugeota Boxera 2.0 Blue - zdecydowanie nieee !!!! Do dzisiaj walczę z tym złomem i każdy rozkłada ręce. Ratę leasingową trzeba płacić a samochód nadaje się do utylizacji.

Ocena ogólna użytkownika:

Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?

  • Silnik:
    1.0

    Bardzo awaryjny silnik 2.0 bluehdi

  • Zawieszenie:
    4.0
  • Wnętrze:
    4.0
  • Komfort jazdy:
    2.0

Zużycie Paliwa

Śr. spalanie - cykl miejski 12l/100km
Śr. spalanie - cykl mieszany 11l/100km
Śr. spalanie - trasa 10l/100km

Zalety i Wady

Zalety:
  • duża pojemność, wysokość wnętrza
Wady:
  • beznadziejny silnik 2.0 blue

Oceń swoje auto

Znajdujesz się w dziale Peugeot Boxer II (2006 - teraz) opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Poznaj opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów generacji Peugeot Boxer II (2006 - teraz).

Peugeot Boxer Cena

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Peugeot Boxer opinie

Oceń swoje auto

Testy i porównania

Premiery i nowości