Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: miałem 5 z 86r 1100cm2 naprawde niezły kop jak na ten silniczek, zawieszenie raz padło ale naprawa niedroga i potem juz było ok przejechałem tym ''cudem'' 80 000 i bez wiekszej awari nic takiego coby sie samemu nie dało zrobic... spalanie ok 6-7 litrów, 7-9 gazu, czesci dosc drogie ale w serwisie zamienniki tanie (sprzegło, tozrusznik itp mozna z kazdego szrotu wyrwać bo pasuje od Daci)
Podsumowanie: Na poczatku przepraszam za ortografie,ale nie mieszkam w posce juz troche.ZROBILEM JUZ MOJIM BOLIDEM 15tys.km Samochod daje duzo zabawy,szczegolnie przy wyprzedzaniu innych.Ma dobry moment obrotowy,ale dopiero przy 4,5tys na zegarze daje niezly popis swojich nie malych mozliwosci.Do tej pory jezdzilem fordem probe 110 konnym,ale ten samochod to jest zolwik do mojego gokarda.Bardzo sztywne zawieszenie daje poczucie bezpieczenstwai i pewnosci na drodze nawet przy duzych predkosciach.katalogowa predkosc max.to lekko ponad 180km/h ja juz sypalem na prostej ponad 200 paki.Spalanie to ciekawa sprawa bo przy wolnej jezdzie pali mi prawie tyle samo co przy wysokich obrtach non-stop.roznica to 1,5 litra na 100km. a spalanie to srednie to 10litrow na 100km.kocham te auto,lecz mam jedem podstawowy problem,nie moge go tuningowac bo czesci takie jak sportowe zawieszenie juz nie sa produkowane,jestem na etapie szukania zawieszenia!Jest to bardzo zadkie auto wiec nie polecam zakupu w polsce bo w spisach czesci silnik 1,8 nieistnieje!!! moze sie myle,ale juz probowylem zakupic tarcze hamulcowe do tylu i nie udalo mi sie to.Bogate wyposarzenie seryjne to napewno plus tego auta bo siedzenia sa klasa elektryczne szyby mimo wieku tego auta(1988)dzialaja bez zarzutu.pozdrawiam wszystkich i do spotkania na drodze...!!!!!!!!!!
Podsumowanie: mam GT Turbo i diesla i jestem b.zadowolony
Podsumowanie: miałem okazję jeździć aż pięciomna "renówkami" 5. 1.najstarsza rok 84 - jeszcze stara buda, pojemność 1300 cm, 2.rocznik 87. 1400 alpine turbo, stara buda 3. rocznik 88 pojemność 1100 4. rocznik 88 pojemność 1400 5. rocznik 91 końcówka produkcji poj. 1400 na mono wtrysku zalety: autko bardzo pakowne jak na swoje małe rozmiary, oszczędne spalanie od 5 do 6 litrów. autka z silnikiem 1.4 są dość żwawe i jazda może się podobać. renault 5 alpine turbo to mały uliczny bolid. bez mała łąmacz karków. przerost formy nad treścią, wspaniała zabawa, z tym że ostro bije po kieszeni. 15 litrów na 100 km, przy szybszej jeździe. TYM AUTEM NIE JEŹDZI SIĘ WOLNO !!! PRZEZNACZONY DO ŚCIGANIA. wady: małe kłopoty z częściami, (dotyczy apliny), należy uważać na zawieszenie, blacha słabiutka. ogólnie wady: zawieszeni,e nie konieczne amory
Podsumowanie: Jeżdżę R5-tką półtora roku i jeśli wybaczyć jej małe "humory", do czego 11 już letnie autko ma prawo to można być z niego bardzo zadowolonym. Ja przynajmniej jestem. Wymieniam co trzeba na bieżąco i nie licząc dwóch razów, gdy mi aparat zapłonowy zalało, to nigdy mnie nie zawiodła. Przejachane mam 123 tys.km, jeżdżę na syntetyku Mobile1 10W40 i nie bierze prawie nic oleju (jestem 3 tys. po zmianie, wiem jak nalałem i nie widać ubytku). Poza tym silniczek 1390 ccm daje sporo radości jazdy, a przy tym jest oszczędny. Autko dobrze się prowadzi. Polecam zwłaszcza początkującym kierowcom - dla mnie jest to właśnie pierwszy całkowicie własny samochód, na którego sam zapracowałem.
Podsumowanie: Fantastyczne autko wytrzymałe (w chwili obecnej 90 tys. bez wiekszych problemow) silniczek 1,1 dynamicznym (żaden fiatowski czy inny nie ma szans). Co do zużycia paliwa to słyszałem że wiele zależy od gaźnika jego modelu i stanu u mnie niestety w mieście 6,5-7 w trasie poniżej 5 ok 4,8 l.Na gazie neiwielka strata dynamiki zuzycie od 8-10l w zimie. Niektórzy narzekają na hamulce ja wymieniłem tarcze na tez 19 takie same tylko grubsze trzeba szlif robić i dobre klocki minimum 30 tys. jazdy miejsko-podmiejskiej całkiem skuteczne. Części łatwo dostąpne i wcale nie takie drogie jak niektórzy straszą (oczywiście rzemiosło do niemców tańsze). Amortyzatory zużywają się wolno ale zawieszenie średnie - lepiej zachowuje się pod obciążeniem. Przy wypracowanym aparacie zapłonowym szybko przestawia się przerwa (ulega skróceniu) co znacząco wpływa na dynamikę i spalanie paliwa, regulacja nawet co 5 tys. Obowiązkowo moim zdaniem trzeba co 10 tys regulowac zawory, silnik pracuje cicho i spokojnie. Narzekać można na plastiki i koniecznosć czyszczenia styków na przełącznikach. Dobrze jest pzresmarowac nawet dwa razy do roku linki bo jak nie to rdza lub woda i w zimie pedał gazu stoi. Polecam orginalne części wymiana niekoniecznie w autoryzowanych serwisach(drogo), regularnie olej, filtry, chłodziwo 9Nie ruszać skrzyni) jeśli nie jest to konieczne.
Podsumowanie: Dynamiczny silnik (1100) , ekonomiczny (zluzycie paliwa takie jak w maluchu) , latwosc zakupu czesci (w lodzi)
Podsumowanie: Jest to bardzo przyjemny i wdzięczny samochód.Wbrew obiegowym opiniom o "francuzach" jest wytzrymały, nie boi się zimy, a części zamienne są dostępne i tanie. Największym plusem jest niskie spalanie (silnik 1.1, 47 kM, średnio 5 l/100)przy bardzo wysokiej dynamice pracy silnika. Nie bez znaczenia pozostaje bardzo przestronne wnętrze i m miarę galanty bagażnik.Pamiętajmy ,że jest auto miejskie. Po złożeniu tylniego siedzenia staje się prawdziwym vanem.Seicento chowa się przy "5". Zadbvany silnik(termonowe wymiany płynów, pasków,filtrów,świec etc.)gwarntuje wysoką kulturę pracy, ciszę i "kopyto". Minus to oczywiście zawieszenie.Amortyzatory zużywają się wolno i działają bardzo sprawnie.Gorzej jest ze sworzniami(często się wybijają) i z simerblokami.Są przyczyną nieprzyjemnych stuków.Jednakże ich wymiana, 170zł bez robocizny,gwarantuje spokój na 2 lata.Kolejny feler to rozruch.Kable od świec są dość podatne na wilgoć.No i jeszcze rdzewiejące błotniki. Ogólnie jest to samochód,moim zdaniem, niemal kultowy.Brzydki,ale sympatyczny.Tani w eksploatacji,dającu dużo radości szczególnie młodym początkującym kieowcom.Dla pasjonatów polecam turbo alpine(115 km lub 202 km)Dosłownie zrywa asfalt. Pozdrawiam wszystkich miłośników "piątek".
Znajdujesz się w dziale Renault 5 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Renault 5, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Renault 5.
Renault Arkana. Czy ta hybryda jest warta swojej ceny? Sprawdzamy dla kogo jest to auto
Renault Megane E-Tech. Elektryczna rewolucja Renault
Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, zasięg i ceny
Renault Megane1.3 TCe 140 KM vs Citroen C4 1.2 PureTech 130 KM. Jeden segment, zupełnie inne auta