Renault Trafic II (2001 - teraz) - opinia użytkownika K. Łódź
2018-06-26, K. Łódź
Marka: | Renault |
---|---|
Model: | Trafic |
Generacja: | II (2001 - teraz) |
Rok produkcji: | 2003 |
Przebieg: | 690 tys. km |
Nadwozie: | Furgon |
Silnik: | 2.0 L1H1 |
Podsumowanie:
Furka dobrze się prowadzi, spełniła i spełnia moje oczekiwania. Trafic ma specyficzne własności trakcyjne na plus. Po obciążeniu robi się bardziej przylepione do drogi , a nie na odwrót.Przy 150 km/h i towarem na ponad 1 tony na pace prowadzi się bezpiecznie i stabilnie, pozytywne zaskoczenie. Odradzam silniki diesla, są męczące, za drogie w eksploatacji, nieudane. Tak jak w VW Caravele - drogie, przereklamowane nieudane silniki. Wziąć z benzyną, luzik. Polecam Trafika z silnikami benzynowymi, bardzo udane i oszczędne furki. Stawiam uczciwą piątkę, furka żywotna, benzyniak jest udany, fura warta zainteresowania.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Jak we wszystkich: Vivaro, Trafic, Movano, Vito, Caravele, Multivan i inne. Skrzynia dziwnie kombinowana.
-
Zawieszenie:
Zawieszenie wyśmienite. Wytrzymuje wiejskie szlaki bez zająknięcia, co się chwali. Tanie w eksploatacji, żywotne.
-
Wnętrze:
Jak wszędzie, plastiki skrzeczą przy upałach. R.Trafic ma dobre rozwiązania z pojemnikami na butelki i kubeczki, pojemny schowek podłączony pod klimę. Może służyć za lodóweczkę w upały.
-
Komfort jazdy:
Po za dieslem (nie polecam diesli) benzyniak to bardzo cicha i przyjemna fura, dobrze wygłuszona choć przy 150 km potrafi szumieć przedni opór powietrza.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 11l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 10l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 8l/100km |
Zalety i Wady
- buda
- pakowny
- tani
- eksploatacja
- oszczędny
- bezpieczny
- niezawodny
- zawieszenie
- palstiki