Renault Trafic II (2001 - teraz) - opinia użytkownika M-G
2018-07-15, M-G
Marka: | Renault |
---|---|
Model: | Trafic |
Generacja: | II (2001 - teraz) |
Rok produkcji: | 2004 |
Przebieg: | 610 tys. km |
Nadwozie: | Furgon |
Silnik: | 2.0 |
Podsumowanie:
Robię około czterdziestu tysięcy rocznie. Samochód ma ponad sześćset tysięcy. Na razie jest dobrze. Słyszałem, że w nowych zaraz po gwarancji coś się potrafi zbiesić i trzeba bezapelacyjnie wymienić. Przy tym przebiegu już nic chyba nie strzela. Wszystko się widać jakoś dotarło i ułożyło. Maszyna ciągnie dzielnie do przodu dając mi poczucie dobrze wydanej kasy. Na tym etapie mogę polecić Trafika.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Silnik o dziwo ekonomiczny. Jadąc bardzo łagodnie udało mi się pobić rekord, zejść do 7 litrów. To dobry silnik. W mieście wiadomo, więcej pali. Mam małe zastrzeżenia do panów projektantów co do skrzyni biegów. Coś w niej jest dziwnego.
-
Zawieszenie:
Dobre trzyma się drogi.
-
Wnętrze:
W zależności od wersji Trafika. U mnie jest dobrze spasowane, dobrze zrobiona akustyka, radyjko dobrze gra. Można słuchać w trakcie podróży nawet muzyki poważnej. Uwaga na elektronikę. Im więcej napakowanych nowinek w wyposażeniu wnętrza tym bardziej głupieje. Moje radio wariowało, tak samo jak szyberdach. Wyłączało się nagle, a szyberdach nie dawał się domykać. I tak na zmianę aż nie zdemontowałem radia. Po założeniu dobrego Sony problem szyberdachu i radia się skończył. Kto wie czemu? Właśnie, nikt nie wie. Więc im mniej seryjnej elektroniki tym chyba lepiej.
-
Komfort jazdy:
Dobry.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 11l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 10l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 8l/100km |
Zalety i Wady
- silnik
- nadwozie
- komfort
- wyciszenie
- cena utrzymania
- elektronika