Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Mam od paru miesięcy ROVER-a 214 Si rok prod. 1996 i mogę powiedzieć jedno, jestem z niego zadowolony. Faktycznie chodzi jak zegarek, ma swoje przyspieszenia, ( poj. 1400 cm) ładny wygląd
Podsumowanie: Jeżdże 220SDi od 2 lat. Najbardziej sobie cenie jego dynamikę i wygląd. Autko ma swoje wady (jak każde inne). Problemy jakie z nim miałem wynikają głównie z kiepskiego dbania o auto przez poprzedników. Reszta to normalna eksploatacja. Ceny części i napraw są normalne jak dla aut z tego rocznika. Drogi się trzyma jak przyklejony. Najbardziej mi przeszkadza trochę za duży hałas wewnątrz. Wiele przydatnych informacji można znaleźć na stronach prężnie działającego Klubu miłośników i sympatyków Roverów(szukajcie a znajdziecie ;)
Podsumowanie: moje autko 214i,jeżdzi sie super już roczek mija a ja wymieniłem termostat który kosztował 25pln.,czesci nie sa wcale taki drogie jak myslałem pali troche bo 8,5miasto.,trasa wiadomo5,5do6l/100km.nastepnym autkiem w przyszlosci bedzie tez rover ale w dieslu.pozdrawiam roverzystów!!!mój tel 600033305 wymiana dośw.
Podsumowanie: Przejechałem około 80 tys roverkiem 214 si , posypał sie wydech gdzieś tak po 6(7) latach , naprawy wymagał rozrusznik , myśle że obecnie trzeba by troche wydać na zawieszenie ale go nie oszczędzam na wertepach, ogólnie ok
Podsumowanie: ROVER 220-proszę niech ktos odpowie jaki przebieg jest dopuszczalnie do przyjęcia dla chętnego do kupienia rovera 220, czy moglby sie ktoś szerzej wypowiedzieć na temat tego auta? chodzi mi tez o tzw dostep do czesci bo w końcu juz ich nie robią no i to anglik ( inny system metryczny )
Podsumowanie: mam ... kupiłem w sobote... 1.8-145 koni...rok 98. powiem wam jedno... wilk w bardzo owczej skurze, dawno nie miałem takiej przyjemności z poruszania się autkiem, do 3-3,5 tyś obrotów przyjemnie żwawy , powyżej- nie próbować bez wyobraźni, 200km/h to tylko chwilka, spod świateł pokusiłem się o narobienie wstydu posiadaczowi audi tt i nowego golfa 1.6 fsi. na autko trafiłem przypadkiem ale ten przypadek był niesamowicie miły dla mnie. zawieszenie miłe twarde, hamulce wymagają tarcz brembo - jaki będzie wynik napiszę bo w tym tygodniu montuję. przy przebiegu 145 tyś autko ma zawieszenie jak z salonu silnik mruczy, za harakter można to autko pokochać lub znienawidzić - zależy kto czego szuka. dla porównania civic 98 1.5 -zdecydowanie mięciutkie zawieszenie osiągi też nie za wesołe choć cena praktycznie ta sama. gorąco polecam , a włascicieli 1.8 zapraszam do mailowania , człowiek się całe życie uczy ;) [email protected]
Podsumowanie: Siemka Kamil.2,0 diesel jest jednym z lepszych silnikow w rowerze, gdyz ciagnie bardzo dobrze juz na niskich obrotach i ogolnie nie przekracza sie w nim 3,5 tys obrotow bo to nie ma sensu.a ze spalania jest dumny bo pali w granicach 4 do 5 litrow.pozdrawiam......
Podsumowanie: Do Sz.P. "[email protected]". Koszt jak w innych samochodach. To jest lekko zmodywikowana Honda:) Każdy mechanik co potrafi rozkręcić i złożyć silnik Ci to zrobi! Mnie też padła uszczelka tylko, że na trasie i zrobiła się śmietana w całym silniku, ale mimo, że się grzał i jechał bez oleju 60km to nic się stało!! Wystarczyło wyczyścić silnik z osadu:)
Podsumowanie: nie można nażekać na rovera
Podsumowanie: Sprzedam Rovera 200Vi 147 koni.grudzień 99 Niezła petarda.!!!!!!!!!!!Pełna opcja bez skory.
Znajdujesz się w dziale Rover 200 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Rover 200, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Rover 200.