Rover 75 (1999 - 2005) - opinia użytkownika RJ
2019-11-05, RJ
Marka: | Rover |
---|---|
Model: | 75 |
Generacja: | (1999 - 2005) |
Rok produkcji: | 2000 |
Przebieg: | 192 tys. km |
Nadwozie: | Sedan |
Silnik: | 2.0i |
Podsumowanie:
Z chęcią ponownie ale Rover 75 v6 2,0 150 km ze wsparciem nowych części w przystępnych cenach i uporaniem z problemami układu chłodzenia, który się zatyka i zapowietrza... plus ta temperatura kiedy się załancza 2 bieg wentylatora przy 108 stopniach celsjusza i nic nie wybucha/rozrywa przewodu, a są 4 biegi - każdy o większej prędkości przy wyższych temperaturach...
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
-
Zawieszenie:
była pęknięta sprężyna amorka przedniego. Choć sam wymieniałem w innych autach tutaj było ciasno i niedostępnie dla mnie i mechanicy musieli wymienić... ale wahacz i tuleje plus końcówkę drążka sam wymieniłem
-
Wnętrze:
ciasno na długości, choć po szerokości aż zadość
-
Komfort jazdy:
masywnie niczym czołg :-) super na autostradach/drogach szybkiego ruchu ale przy cofaniu i skręcaniach w ciasnych uliczkach masakra / a może i zaleta bo belka tylna nie jest skrętna i się nie popsuje
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 14l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 10l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 7.5l/100km |
Zalety i Wady
- bezpieczeństwo przy komplecie poduszek i kurtyn
- komfort
- wygoda
- prestiż
- wygląd
- zapach z rury Rover 75 150km V6 jak przy Hyundai i30 z przebiegiem 80 tyś...
- podgrzewane fotele
- klima dwustrefowa
- skóra
- włącznik świateł z boku że sie nie zepsuje
- ocynk
- automat
- dzwięk silnika v6 że radio milczy
- widoczność
- dostępność nowych części
- układ chłodzenia - jak ktoś ogarnie temat ma limuzynę na wyłączność
- spalanie choć mniejsze niż w golfie z benzyną 1,6 i nawet w automacie
- kapiący olej nie wiadomo skąd....
- ciasnota "przy grzebaniu przy silniku"
- wymiana żarówek przez nadkola / u mnie z lusterkiem w ręku
- zamki drzwi plus załanczający alarm/plus rozładowany akumulator gdy światło ciągle świeci w kabinie/czyli jak wielu robi kupno nowego bo nie zauważa przyczyny
- zmienne fazy rozrządu z nastawnikami powietrza balance i power - najlepiej pousuwać i jeżdzic z błędami
- korodujące przewody hamulcowe
- ścinanie opon tylnich
- mała powszechność/dostępnośc zamienników
- za duża temperatura otwarcia termostatu/korek upustowy sie otwiera przy 1,6 bara - 2,0 bara za duze ciśnienie przy starych przewodach i zatkanych przewodach odpowietrzających
- sedan nie praktyczny
- załanczające sie ogrzewanie tylnich szyb jak nie potrzeba
- brak tylnej wycieraczki - jak w zimie mnie nawiałoi zasypa ło to nic nie widziałem od tyłu
- urywające zaczepy chromowane klamek wewnetrznych
- wyświetlacz z brakującymi pikselami
- zatykająca nagrzewnica i zbiorniczek płynu wyrównanwczego
- słabo ze schowkami i nie ma gdzie wody 1,5 litra położyć żeby była pod ręką
- jęsli jest skóra to za zimna w zimie i parząca w lecie