Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Mam zamiar kupić SAAB'a 9-5 2.0 albo 2.3. 98-2000 rocznik do 200 tys. przebiegu.Jeżeli ktoś z użytkowników Saabów 9-5 mógłby mi napisać parę konkretów na temat 9-5, byłbym bardzo wdzięczny. Przede wszystkim interesuje mnie to, jak te auta wogóle sie spisują w użytkowaniu, jak spisują sie te silniki (turbiny, manual czy automat??). Na co patrzeć przy kupnie takiego auta, na co zwrócić szczególną!! uwagę. Oczywiście jak wygląda sprawa serwisu, głównie tutaj dostępność oraz ceny części zamiennych. Jeżeli ktoś mógłby mi odpisać na maila [email protected] byłoby milo. Pozdrawiam. Bartek
Podsumowanie: Uwielbiam ten samochód i Tę Markę.Wspaniała,niepowtarzalna stylistyka,komfort jazdy.Diesel 2,2 nieco terkocze na postoju,ale kiedy nieco się rozpędzi to auto sunie jak strzała-w codziennej eksploatacji w zupełności wystarczy.Bezawaryjny.Następcą -tylko Aero!POLECAM
Podsumowanie: Mam Saaba 5-5 3,0 tid z 2003 roku. Samochód pali przy spokojnej jeżdzie na trasie 6,0 l/100km, w jeździe mieszanej 8.0 l/100 km. Jest komfortowy i bardzo silny.Mam go od dwóch miesięcy, kosztował poniżej 50 tys, i za te pieniądze nie dostałbym innego samochodu tej klasy.Jedyny problem mapa nawigacji tylko na europę zachodnią. Na Polskę będą podobno płyty w serwisach saaba w przyszłym roku.
Podsumowanie: Mam 2,3t z 2003 roku. Świetny wózek - prowadzi się jak marzenie (R 17, 235), nigdy nie sprawił mi kłopotów natury technicznej. Poza tym spora przestrzeń, dobrej jakości materiały i świetny komfort jazdy. Ekonomia na akceptowalnym poziomie, serwis też. Poza tym, kupując takie auto nie należy oczekiwać kosztów eksploatacji na poziomie kompaktu - to nieporozumienie. No i w przeciwieństwie do niemieckiej masówki - auto ma duszę i charakter. Piątka z plusem!
Podsumowanie: Mam takiego 2.3 z automatem.Czytałem i syszałem wiele opinii złych i dobrych Saabie 9-5 jednak lepszych jest więcej.Jeśli ktoś decyduje się na zakup auta używanego bez solidnych oględzin auta to może mieć dużo problemów i wydatków,ocena taka jest wtedy subiektywna i niesprawiedliwa.Mojego 9-5 kupiłem z wyboru, zawsze go chciałem.Auto jest naprawdę niespotykane i oryginalne,komfort-użekający,wygląd-dla mnie idealny,ekonomika-powalająca;)Wszystko to sprawia,że bardzo lubię ten samochód.
Podsumowanie: Bardzo dobry samochód 3.0 TID. Jak każdy ma swoje wady i zalety.Przewaga zalet : silny ( załadowany czy nie idzie tak samo ) i bardzo szybki ( 320 CDI w automacie przy przyspieszaniu zostaje w tyle ) wygodny ( miękko i twardo ) cichy ( bez różnicy 120 czy 200 kmh ) duży ( mam kombi i Audi A6 i BMW 5 to maluchy a E-klasa deklasuje wszystkich)super hamulce ( jeszcze nie udało mi się ich zniszczyć )cena używanego jest rewelacyjna ( jak na razie ) Standardy : eksploatacja takiego auta kosztuje ( 9 do 11 l/100km podstawowy przegląd ok 1000 zł)duże opony reszta części eksploatacyjnych w normie dla tej klasy, stukanie się zdarza bo jezdzi po naszym kraju, serwisować nie należy bo niekompetentni złodzieje ( jak większość serwisów ) Wady :łańcuszek z paskiem ( po co pasek przedraża koszty eksploatacji i jest zawodny no ale to V6 ), brak szóstego biegu ( tragedia przy 215 czerwone obroty a auto jest przyklejone- prowadzi się jedna ręką- w środku spokój chce dużo więcej )słaby system nagłaśniający. Ogólnie rzecz biorąc rewelacja. Za te pieniądze nic lepszego kupić nie można. Moje auto jest z 2003 roku przebieg 167000 km nigdy nie uderzone ani nie lakierowane z wszystkimi przeglądami przed terminem. Dodam , że nie jestem neptykiem mówiąc o samochodach. Miałem ich już kilkanaście ostatnie to : nowe Pajero 3.2 DID i Audi A4 2003 r 1.9 tdi, a jeżdziłem ok. 100 aut i zrobiłem ok. 500000km. Ostatnia podróż z Francji ok. 1365 km w 10 h i 45 min ( auto załadowane bagażami jazda z żona i dzieckiem - niecałe trzy lata).Wyszedłem z z auta i mogłem iść na dobrą imprezę P.S. Zastanawiam się ( mam dylemat ) nad tuningiem motoru wycisnąłbym bez problemu jakieś 220 kM , ale z drugiej strony po co.
Podsumowanie: Mam Saab'a 9-5 2000 rok. Silnik 2.0T 150 koni automat. Samochodem jeżdżę od 2003 roku i nie naprawiałem w nim nic dużego. Jedyne co doskwiera w większości Saabów tego typu to problemu z wyświetlaczem SID, gdy jest wilgotno na dworze zanikają literki i cyferki na wyświetlaczu. Autko jest wygodne, bezpieczne i pomieści bardzo dużo bagażu. Przyspieszenie jest wystarczające szczególnie przy użyciu sportowej charakterystyki skrzyni. Spalanie to inna bajka, ale za takie autko to i tak mała cena... Polecam serdecznie.
Podsumowanie: Moi Drodzy 95 chowa się niestety przy swoim poprzedniku 9000, mam wraz z żoną obydwa te auta od ponad 2 lat i muszę jednoznacznie podkreślić że o ile stylistycznie 95 jest zdecydowanie ładniejsza to za to z awaryjnością i przede wszystkim konfortem model 9000 przebija 95 w kilkuset procentach!!! szczeże przyznam ze byłem wraz z żoną po zakupie 95-ki bardzo zdegustowany, licząc na to że nasepca 9000 powinien być radykalnie bardziej konfortowy i niezawodny! Dla tego nadal wszystkim polecam SAABA, jednak ja zostaję przy swoim 9000 a żona przy 95. pozdrawiam arek
Podsumowanie: Witam. Niedawno zakupilem w/w i w sumie jestem bardzo zadowolony, choc wlasnie auto stoi w warsztacie i pewnie do wymiany wysprzęglik, wiec trzeba sobie bedzie trochę piwa odmówić :( ale za to komfort i bezpieczenstwo rekompensuja wszystkie niedogodności. Wedlug Euro NACP w bezpieczenstwie ( kategoria samochody luksusowe ) ten sam poziom co Mercedes E-klasa i jedynie Lexus GS300 jest wyzej.
Podsumowanie: jestem posiadaczem saaba 9-5 3.0 TID od marca br. niestety od ponad dwoch tygodni samochod stoi w warsztacie diagnostycznym z diagnozą - wszystko OK kiedy wyjezdzam z warsztatu samochód dławi sie i gasnie na skrzyzowaniach - ostatnio był holowany ponad 300 k do domu moze ktos miał podobne objawy? gdyby nie ten drobny detal ze nie da sie jezdzić to byłbym w nim zakochany - ale od miłosci do nienawisci niedaleka droga...
Znajdujesz się w dziale Saab 9-5 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Saab 9-5, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Saab 9-5.