Skoda Superb III (2015 - teraz) - opinia użytkownika Pawel
2019-02-18, Pawel
Marka: | Skoda |
---|---|
Model: | Superb |
Generacja: | III (2015 - teraz) |
Rok produkcji: | 2018 |
Przebieg: | 15 tys. km |
Nadwozie: | Hatchback |
Silnik: | 2.0 TDI |
Podsumowanie:
Skoda to samochód dla ludzi ktorzy nie lubią motoryzacji, potrzebują pojazdu żeby przemieścic sie z pkt A do B, całość to definicja nijakości. Cała masa elektronicznego g... które żyje własnym zyciem, kluczyk kye less, działa lub nie, bagaznik otwiera się kiedy ma fantazje. Trzeba oddać że powaznych usterek póki co nie stwierdziłem. Mysle ze za te pieniądze (katalogowo prawie 140 kPLN) można wybrać cos zdecydowanie bardziej jakiegoś, ładniejszego, cos co daje przyjemność z jazdy.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
dsg nie wie na jaki bieg sie zdecydowac, przy przyspieszaniu kreci silnik do 4500obr/min, po co? cala sztuka polega na umiejetnej pracy pedalem przespieszenia, ale dobry manual - np mondeo mk4 bije na glowe ten wynalazek
-
Zawieszenie:
ani komfortowe, ani sprezyste, na pofalowanym asfalcie buja jak jacht na atlantyckiej fali
-
Wnętrze:
czarne i smutne, duzo przestrzeni z tylu chociaz nie wiem po co wysoki tunel po srodku, wszak naped tylko na przod
-
Komfort jazdy:
auto w porownaniu do mondeo mk4 bardzo głosne, slychac szum powietrza, opon i silnika, powyzej 140km/h szczegolnie przy silnym wietrze jest to meczace, uklad start - stop potrafi doprowadzic do łez, mozna go wylaczyc
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 9l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 7l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 6.5l/100km |
Zalety i Wady
- przestrzen z tylu , swiatla ksenonowe
- wyciszenie, praca dsg, spalanie