Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Forester "mógłby być" jako dość uniwersalne auto ale silnik diesel boxer 2,0 CAŁKOWICIE JE DYSKREDYTUJE.
Podsumowanie: Kupiłbym ponownie diesla lecz z automatyczną skrzynią biegów. Za cenę 130 000 zł samochód mógłby być bardziej dopracowany. Martwią mnie opinie o silniku 2,0D i sprzęgle. Przed zakupem w 2013 roku obejrzałem sporo SUVów, lecz za 130000 zł nie znalazłem tańszej oferty nowego samochodu z napędem 4x4 oraz silnikiem dwulitrowym diesla i sporym wyposażeniem - szyberdach, kamera cofania, dwustrefowa klima i inne drobiazgi. Dodam, że tankuję ON Verva od początku użytkowania.
Podsumowanie: Auto nowe więc po paru tysiącach dodam kolejną opinie o nim ale na chwile obecną jestem bardzo zadowolony mimo, że był dylemat pomiędzy zwykłym 2.0 a właśnie turbo i teraz już wiem że to była bardzo dobra decyzja aby kupić XT.
Podsumowanie: silnik boxer 2,0 l disel za 130 000 zł po 4,5 roku i 195 000 km sprzedany praktycznie na części za 20 000 ,silnik złom , skrzynia biegów i sprzęgło też zuzuyte. Serwis z Olsztyna twierdzi że żaden boxer nie przetrzymał 200 000km
Podsumowanie: NIE KUPUJCIE TYCH AUT NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ!!! KUPIŁEM AUTO ZA 130000 TYŚ ZŁ.I TERAZ 300 KM PO GWARANCJI ZAŻYCZYLI SOBIE ZA NAPRAWĘ 36 000ZŁ. ALBO ODKUP ZA 20 000.
Podsumowanie: Kupiłbym bez zastanowienia drugi raz i każdemu polecił. Mój ma przejechane 220.000 od początku na LPG ("fabryczna" holenderska instalacja). Miałem w życiu ok 40 aut (i nowszych od tego -2007 - i starszych) i to jest "TO" Nie jest to auto dla każdego i nie wszędzie jest sens go używać (autostrady, długie trasy) ale miasto/wieś/góry - genialne.
Podsumowanie: jeżeli ktoś lubi sportową jazde niech zapomni o dislu ,samochód bardzo wygodny ,świetnie się prowadzi ,oszczedny przy rozsądnej jezdzie
Podsumowanie: jeżeli ktoś lubi sportową jazde niech zapomni o dislu ,samochód bardzo wygodny ,świetnie się prowadzi ,oszczedny przy rozsądnej jezdzie
Podsumowanie: Jezdziłem już różnymi samochodami,uważam że za te pieniądze otrzymujemy dobre auto,dobrze wyposażone ze wspaniałymi właściwościami jezdnymi.
Podsumowanie: Forester jest świetnym wyborem dla kierowców, czyli osób które lubią jeździć i chcą mieć przyjemność z jazdy w różnych warunkach... i umieją prowadzić a nie tylko mają prawo jazdy i im się tak wydaje. Auto jak do tej pory bezawaryjne, choć przed jego zakupem miałem wątpliwości aby go nabyć po przeczytaniu informacji na forach o padających sprzęgłach i DPF-ach. Jak do tej pory nic się nie dzieje ze sprzęgłem i mam nadzieję, że tak pozostanie. Poprzednimi dieslami bez wymiany sprzęgła i koła dwu-masowego robiłem po 200tyś. km. podczas gdy znajomi wymieniali oba elementy poniżej 100 tyś. km. Cóż ten diesel ma potężny moment obrotowy więc jak ktoś jeździ na "półsprzęgle" to je zakatuje nie tylko w Foresterze. Jeśli chodzi o DPF to nawet nie zapaliła się kontrolka sygnalizująca tryb wypalania sadzy. W ASO potwierdzili, że wszystko OK i jeśli jest dobry stosunek jazdy w trasie i w mieście to nic się nie dzieje. Ja pokonuję codziennie około 15-20 km w mieście i raz w tygodniu trasę od 50 do 300 km.
Znajdujesz się w dziale Subaru Forester opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Subaru Forester, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 4 generacji samochodów Subaru Forester.
Średnia cena na podstawie 19 ofert:
107 137 złZakres cen: 82 500 – 149 900 zł
Średnia cena na podstawie 11 ofert:
32 845 złZakres cen: 28 500 – 34 900 zł
Średnia cena na podstawie 2 ofert:
17 400 złZakres cen: 16 900 – 17 900 zł