Toyota Auris II (2013 - teraz) - opinia użytkownika Józef
2017-08-02, Józef
Marka: | Toyota |
---|---|
Model: | Auris |
Generacja: | II (2013 - teraz) |
Rok produkcji: | 2015 |
Przebieg: | 63 tys. km |
Nadwozie: | Kombi |
Silnik: | 1.6. |
Podsumowanie:
Nie polecam tego auta nikomu. Nazywając się Liderem niezawodności to do czegoś zobowiązuje niestety żeby tego doświadczyć trzeba przekonać się na własnej skórze jak psują się te auta i w jak bardzo niewygodny sposób podróżuje się Toyota. Toyota Nr 1 w serwisie bardzo bardzo drogim serwisie!!!
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Jeździ ale tylko na wysokich obrotach, auto trzeba kręcić żeby jakoś jechało, wyprzedzanie po wyżej 120 to jakieś nieporozumienie. Żałuję że kupiłem to auto!!! Regeneracja alternatora 1900zł robiona w Aso nie uznali gwarancji przez złe użytkowanie auta!!!
-
Zawieszenie:
Nie trzyma w ostrych zakrętach, strasznie kołysze autem na autostradzie już przy 100 K/H, przy bocznym wietrze strach jechać z prędkością 60 K/H.
-
Wnętrze:
Takie przyciski były kiedyś w Motoroli D 520 a teraz montuje je toyota we wszystkich nowych modelach aut od aygo po avensis i także w suwach, totalna masakra i obsługa tych klawiszy, kierownica mogła by ładnie wyglądać ale w Starze lub Ursusie 60. Żenada!!!
-
Komfort jazdy:
Ciasno w środku to pogarsza podróżowanie, nie polecam długich tras, jadąc nad polskie morze można się pociąć z niewygody i hałasu z komory silnika, auto trzeba kręcić żeby jechało i cały warkot silnika wchodzi do kabiny.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 12l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 8l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 9l/100km |
Zalety i Wady
- Jakosc wykonania
- Prowadzenie
- Awaryjność
- Głośność silnika
- Koszty napraw w Aso
- Skrzynia biegów