Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Kupilem ten samochod bo musialem go przerobic z tylu na wozek inwalidzki dla dziecka. Jest super bo przy wersji MAXI moge ze soba zabrac wozek i srodkowa kanape do siedzenia. A wiec nikt nie musi zostac w domu tylko dlatego, ze jedzie dziecko w wozku. Auto ma 55000 i kupilem go nowego w salonie. Jedyny problem jaki mialem to poluzowane drzwi tylne te przesuwane. Warsztat je dokrecil i po klopocie. Przy 50000 zapalila sie kontrolka ABS i ESP. Okazalo sie ze kabel sie ocieral o oske czy kolo i zostal przerwany. Naprawa gwarancyjna. Co mnie bardzo cieszy, to wymiana oleju co 30000 km. Mam go dwa lata i dopiero jedna wymiana. To naprawde tanio.
Podsumowanie: Bardzo fajny samochód. Szczególnie dobrze sprawdza się w firmach (ja prowadzę firmę budowlaną) jest przestronny, praktyczny,funkcjonalny a silnik (1.9 TDI) po prostu bajka(szkoda że go już nie produkują).
Podsumowanie: Witam posiadam vw caddy mixt trendline 1,6 tdi , byłem bardzo zadowolony jak na półtoraroczne auto i 56000 tys km przejechane nic kompletnie się nie działo.Godne polecenia 30 pazdziernika miałem wypadek nie z mojej winy , auto skasowane ale bardzo bezpieczne nic mi się nie stało.Po decyzji ubezpieczyciela , ze jest kasacja udałem sie do salonu po drugi, za tydzień odbieram i już nie mogę się doczekać . Dostałem auto zastępcze od ubezpieczyciela, partnera 15 tyś p[rzebiegu, to dopiero kołek jednak wie za co się płaci przy zakupie !!! VW TO VW I NIKT MNIE NIE NAMÓWI NA INNE JAK KTOŚ SIĘ ZASTANAWIA TO NIE WARTO NAD INNYM!!!!!!!!!!!!!!!
Podsumowanie: Odradzam zakup wersji mixt dramata!
Podsumowanie: witam!Caddy2.0 SDI uzytkuje od grudnia 07r.auto było kupione w Polsce w salomie zrobilem juz nim 49000km i jak dotąd mnie nie zawiódł.Troche sztywny i głośny ale znośnie jest w środku, doceniam klime-bardzo sie przydaje w gorące dni.miedzy wymianą oleju (co 15000km)litr oleju musze dolać(05w50)Jak na wóz do roboty jest ZA DROGI!!!!I te nasze serwisy!!!!..........
Podsumowanie: Cady 2.0 tdi 2005 -10 sztuk W 7-iu padła klima w pierwszym sezonie, bo niby Czesi jakieś złe podzespoły dosłali w 4-ech po około 150 tys ukręciły się turbiny i wleciały do katalizatora (po 2 latach -7 tys zł) wymieniono 3 tarcze 2-masowe, bo mocno biło na pedale sprzęgła, często wymieniane szyby, na gwarancji pordzewiały śruby prowadnicy bocznych drzwi, nieraz elektronika odmawia posłuszeństwa i mamy święta z choinką, raz od czasu pada sterownik oświetlenia wewnętrznego. Droga zabawka i w zakupie i w, urzymaniu, ale duża frajda podczas jazdy.
Podsumowanie: Mam 2,0 sdi 2005 i przejechałem 185 tyś.km Auto jest OK ale głośne (filtr powietrza) Kiedy osłoniłem filtr matą wygłuszającą to zaczął chodzić extra.
Podsumowanie: Zakup maj 2005r.2.0 sdi przejechalem 59000 usterki:wada podświetlenia wyświetlacza komputera-usunięta nowym oprogramowaniem ,przy oleju 0-30W lub 5-30W ubywa ok.1l na 15000 km,przy oleju 5-40W poziom zostaje bez zmian,parują reflektory i lampy tylne,wymiana przelącznika wycieraczek.Ogólnie pojazd spełnia moje oczekiwania i jest niezawodny nie jak te FRANCUSKIE GU.............
Podsumowanie: 1.9TDI w wer. kombi `97r. Uważam że lepszy od wielu rodzinnych kombiaków i wanów. Doskonały do wożenia rodziny w weekendy oraz dobry "pracownik" do rodzinnego biznesu w tygodniu. Ja swojego mam już 4-ty rok. Jak go kupiłem miał 167 tyś km. Teraz ma 515 tyś !!. Taki dystans pozwala na wydanie kilku opinii. 1. Nadwozie - brakuje bardzo przesównych drzwi bocznych dla tylnej kanapy. Problem rozwiązany dopiero w III-ciej generacji Caddy`ka. Jak to VW z tamtych lat - słabe zabezpieczenie przeciw korozji. Byle odprysk na lakierze a już po tygodniu włazi rdza. Uważać trzeba zwłaszcza na egzemplarze powypadkowe bo gniją na potęgę. 2. Wnętrze - klasyczny VW Polo. Nad głową kierowcy w podsufitce praktyczna szeroka półka na mapy i inne rzeczy. Z tyłu ogrom miejsca dla 3 dorosłych osób. Można praktycznie stanąć i się wyprostować. Z powodu braku drzwi - uciążliwe wysiadanie. Bagażnik to typowa przestrzeń ładunkowa. Można tam załadować 2 pełne bagażniki z "kombiaka" i jeszcze miejsca zostanie. Wyposarzenie raczej ubogie, najczęściej kończy się na wspomaganiu. Auta z dwoma podu...i, ABS`em, jakąś elektryką i klimatyzacją to "prawdziwe rodzynki". 3. Zawieszenie - typowe dla dostawczaka. Raczej twarde, dające niewiele komfortu - jeżeli w ogóle mozna o takim mówić. Za to sztywne zestrojenie daje wiele frajdy w jeździe po krętych drogach. Mykanie po zakrętach z prędkością o 100% większą od dopuszczalnej to żaden problem. Auto sunie po nich dosłownie jak przyklejone. Zerowa innowacyjność w konstrukcji zawieszenia sprawia że ewentualne wymiany poszczególnych zużywających się elementów są bardzo tanie. Hamulce - przyzwoite. 4. Silnik - no cóż można powiedzieć o TDI (90KM) ze stajni VW... Jeżeli nie trafiło się na "minę" to jednostka ta jest praktycznie niezniszczalna. Wytrzymuje wszystko, nie wymaga rygorystycznego przestrzegania okresowych wymian pasków itp rzeczy. 150 tyś km na jednym pasku rozrządu to żaden problem a po zdjęciu okazuje się że w/w nie ma nawet jednego pęknięcia wskazującego na zużycie - oczywiście przy założeniu że zamontowaliśmy jakiś markowy, renomowanego producenta. Spalanie - od 6-ciu litrów ON/100 w mieście do 3.7/100 w trasie. Kilka razy udało mi się osiągnąć taki wynik utrzymując prędkość jazdy na poziomie "stówki" bez brawurowych akcji wyprzedzania konwoju tirów. Poza tym żwawy, dynamiczny. Podczas 4-ech lat eksploatacji i blisko 400 tyś km przebiegu wymieniałem tylko filtry, oleje i paski. Raz wymieniłem kpl świec żarowych (po 350 tyś - spaliła się jedna - wymieniłem wszystkie). Przy wymianie świec wymieniłem także kpl uszczelniaczy prowadnic zaworowych. Nawet pomimo 515 tyś przebiegu auto zimą odpala bez problemu (praktycznie po pierwszym przeżuceniu wałem silnik zaskakuje, pracuje równo - żadnych "niespodzianek"). Dodam że auto garażuje od 4 lat "pod chmurką". Wyjątek stanowiła zima 2005/2006 kiedy to po 36 st mrozie rano silnik odmówił współpracy ale to idzie zrozumieć. Auto cały czas było eksploatowane na oleju klasy 10W-40, zawsze markowe. Być może to jest też zasługa że pomimo takiego przebiegu nie wykazuje śladów nadmiernego zużycia. Oleju bierze ok 1 - 1.5 na 15 tyś km czyli bardzo przyzwoicie zważywszy na fakt że niektóre nowoczesne konstrukcje z nieporównywalnie mniejszym przebiegiem potrafią wziąć więcej... Reasumując: 0% - finezji 100% - trwałości i zadowolenia
Podsumowanie: przejechałem juz 253000km i było bardzo tanio 64k to mało ale zato w kieszeni zostaje duzo kasiorki a to tez jest plus na taki przebieg nic zupełnie nic niespodziewanego mi sie nie przydarzyło zawsze do celu dojechał tylko to zawieszenie słabo trzyma sie drogi jak jest pusty ale zato jak sie załaduje 700kg to idzie bez problemu a w instrukcji jest 550 kg ja polecam ....
Znajdujesz się w dziale Volkswagen Caddy opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Volkswagen Caddy, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Volkswagen Caddy.
Volkswagen Caddy 5. Niecodzienny mural w centrum Warszawy
Volkswagen Caddy 5 Maxi. W Volkswagen Poznań ruszyła produkcja największego wariantu Volkswagena Caddy 5
Volkswagen. To auto od początku do końca produkowane jest w Polsce. Ruszyła produkcja
Volkswagen. Produkcja modelu Caddy w Polsce. Powstają auta testowe
Volkswagen Caddy samochodem dostawczym 2015 roku w Polsce