Volkswagen Jetta VI (2011 - teraz) - opinia użytkownika Rafał
2017-10-08, Rafał
Marka: | Volkswagen |
---|---|
Model: | Jetta |
Generacja: | VI (2011 - teraz) |
Rok produkcji: | 2016 |
Przebieg: | 4 tys. km |
Nadwozie: | Sedan |
Silnik: | 1.4 TSI |
Podsumowanie:
Przesiadka z passata 2,0 l 220 KM automat (ponad 200 tys. PLN) na jettę 1,4 l 125 km (poniżej 70 tys. PLN wyprzedaż rocznika). Różnica ceny między tymi autami powinna wynosić 30-40 tys. złotych, a nie 140 tys.. A już dopłata 40 tys. złotych do "normalnego" (silnik 1,4) passata to czysta głupota. Jetta - das Auto. Poniekąd wzór samochodu: jest małą limuzyną, jest autem rodzinnym, jest dość dynamiczna, jest oszczędna, kosztuje trochę wiecej niż dużo mniwjsze polo, kosztuje znacznie mniej niż niewiele większy passat. Poniekąd ideał auta za dość rozsądne (choć niemałe) pieniądze. No i z fabryki w Meksyku, gdzie VW "tłukł" garbusa :-)
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Bardzo dobrze / dobrze. Biegi wchodzą łatwo, czasami jednak za wyjątkiem jedynki. Tzn. wszystkie wchodzą lekko i krótko, lecz jedynkę trzeba "docisnąć".
-
Zawieszenie:
Bez uwag
-
Wnętrze:
Za takiw pieniądze (wyprzedaż rocznika poniżej 70 tys. złotych) - bardzo dobre. Choć czasami, gdy próbujemy jechać za oszczędnie (np. 50 km/h na szóstce) potrafi wibrować pod kokpitem.
-
Komfort jazdy:
Bardzo obszerny samochód. Przesiadka z passata ne jettę niemal w ogóle nie wiąże się ze zmniejszoną ilością miejsca.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 7l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 6.3l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 5.7l/100km |
Zalety i Wady
- Wygląd
- Przestronność
- Dobre wyposażenie
- Dynamika
- Spalanie
- Czasami wibracje kokpitu
- Czasami wrzucanie jedynki