Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 860 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Przejechalem moim 300.000 bez zadnych problemow. Mialem system holenderski gaz. Musisz sprawdzic i przeczyscic filtry paliwa i gazu, to jest najczestsza przyczyna tych anomalii, a nie komputer. Naciskaj na to, bo wielu mechanikow nawet nie wie ze jest filtr do gazu. jest malutki , zdemontowac i przedmuchac. W najgorszym wypadku moze trzeba wymienic instalacje gazowa.
Podsumowanie: Witam cie kolego:) Mam ten sam problem.Posiadam 2,0 litrowego 20v w gazie.Pali mi sie kontrolka sondy i pali mi gazu 20 litrow na 100 km na bezn niemam zielonego pojecia ile moze palic.Na bezn mam dziwne obroty bo mam 500 obr i nagle 1000 obr i potem znowu 500obr niewiem co sie dzieje a na gazie znowu mam 2000obr.Jak jade na bezn i go rozpedzam to przy 3000 obr mam jakby odciecie zapłonu a na gazie tego niema. Jutro jade sprawidzic komputer czy nie jest uszkodzony a jesli bedzie bez zmian to pewnie bedzie sonda siedziała.Ogolnie samochod jest super!!
Podsumowanie: Witam KUPIŁEM własnie VOLVO 850 silnik 2.0 20V z 94roku i mam mały kłopot wlałem na pusty zbiornik 18litrów i skonczył sie po przejechaniu 70kilometrów:(jestem w szoku bo bmw 735 tyle mi nie paliła co volvo oczywiscie jest w automacie i pali mi sie sondalbda czy to przez to?bardzo prosze o pomoc
Podsumowanie: koledzy pomocy!Mam 850 2,5 benzynka 10 zaworowy 140KM.posiadam go już 8-miesięcy samochodzik jak czołg mocny,wszystko o.k ale czasami podczas jazdy mi gaśnie,odpale go dopiero za 4 lub8 razem.ani elektryk ani mechanik niemoże ustalić co to jest.
Podsumowanie: Nie wiem, czy pomoże Ci to co napiszę, bo posiadam 850-tkę 2.5, 20V, 170KM. Pali lekko ponad osiem w trasie, jedenaście w mieście(benzyny, nie mam LPG).Dla mnie bomba przy tym kopie. Zapomniałem dodać, że to automat. Pozdrawiam serdecznie i gorąco bryczkę polecam.
Podsumowanie: Volvo850 T5 jest autem dla kobiet ifacetów ale nie dla idiotów!! to czołg i rakieta w jednym.
Podsumowanie: Od ponad roku mam zaszczyt być posiadaczem 850 GLT 20V w automacie, rok 92, który absolutnie nie przeszkadza przy 170-ciu KM.spalanie wbrew pozorom przyzwoite(gdy jeżdżę na wlączonym ECONOM), inaczej sprawa ma się gdy wcisnę SPORT:-)),ale to o to właśnie chodzi:-) przy wyprzedzaniu.Do tego pełna elektryka, skóry, klima i ten charakterystyczny pomruk tłumika. Zawieszenie głośne ale za to po tych naszych "serpentynach"idzie jak po szynach. Gorąco polecam tę super limuzynę ze sportowym zacięciem. P.S. wcześniej, przez trzy lata miałem 740combi, cudo akwarium, ale to auto o całkiem innym charakterze
Podsumowanie: Witam wszystkich.Od niedawna jestem posiadaczem Volva 850 2.5 20 v z 94 roku i mam problem z hamulcami tzn. nie znalazłem żadnego wycieku a układ zapowietrza się.Po odpowietrzeniu układu jest ok przez jakieś 3 - 5 godzin.Zamontowana jes nowa pompa.czy wie ktoś może czy jest to jakiś słaby punkt w tych autach,który często się powtarza i gdzie ewentualnie można szukać przyczyny.Dodam,że auto posiada ABS i kontrole trakcji.
Podsumowanie: Volvo 850 TDi silnik 2,5 l. - jestem posiadaczem tego wspaniałego samochodu. Przejechane mam już ponad 370 tys. km. Auto komfortowe, idealne na długie trasy i pracę w terenie. Mało awaryjne, kłopoty z lekka zaczynają się po 300 tys.. Do najczęstsych napraw należą: pasek rozrządu, wachacze, przegub, i kilka innych drobnych napraw. Zaznaczyć muszę, że jeżdzę bardzo ostro - dość często po wertepach i innych dziurach. Przyspieszenie - idealne, bez problemu mopzna wyprzedzać, samochód jest zrywny i o dziwo mimo wielkości zwrotny. Nie kradną ich prawie wogóle, bo ten model już jest od jakiegoś c\asu nie produkowany i do tego tani rocznik 96 chodzi aktualnie po 12-15 tys. złotych. Bezpieczeństwo - ze względu na rodzaj pracy potrzebowałem auto niemalże pancerne. Moje autko miało kilka stłuczek - uwieżcie że blacharz nie miał zbyt dużo pracy zasadniczo więcej lakiernik w stosunku do innych poszkodowanych, gdzie auto było wyjątkowo uszkodzone. Zresztą jest wiele artykułów na temat bezpieczeństwa Volvo. Naprawdę 850 jest jak mały czołg. Minusy auta: ceny części. Dla Volvo należą one do najdroższych na rynku, choć i na to są sposoby. Po kilku latach wyrabia się kontakty na części. Podsumuwując, jeżeli dużo jeździsz w trasy i cenisz sobie komfort oraz bezpieczeństwo i chcesz zrobic wrażenie na ludziach ( V70 jest niemalże kopią 850) to auto jest dla Ciebie. Gdyby ktoś chciał zasięgnąć rady, to można mnie złapać na gg 2610609. Pozdro
Podsumowanie: Mam 850 2.0 20V (teraz jeździ żona). przejechane ma 300.000 km i mógłbym nie dolewać oleju. Trochę jak dla mni za słaby. Z częściami nie ma problemu. Trzeba mieć tylko w miarę zaufanego "doktora" samochodowego. No i ciekawostka - żonie spala 7,8 l/100 km.
Znajdujesz się w dziale Volvo 850 opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Volvo 850, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 1 generacji samochodów Volvo 850.
Testujemy Volvo XC90 T8 Recharge. Jak sobie radzi hybryda typu plug-in?
Volvo XC40 P8 Recharge 408 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, osiągi, zasięg i ceny
Volvo S60 vs Lexus IS. Dwa ciekawe modele z segmentu D premium
Volvo XC40 T5 Twin Engine Plug-in Hybrid. Wrażenia z jazdy, zużycie paliwa, dane techniczne, ceny
Lexus UX vs Volvo XC40. Porównanie stylowych crossoverów premium
Artykuł sponsorowany Plug-in hybrid - znaczenie, działanie i polecane modele
Volvo. Marka kupi autka elektryczne dzieciom w szpitalach
Volvo. Ważna deklaracja marki. Co to oznacza dla kupujących auta?
Elektryki i hybrydy ładowane z gniazdka to 1/4 sprzedaży tej marki. Najpopularniejsze modele
Dealer Volvo rozpoczął współpracę z Katarzyną Glinką. Jakim autem jeździ aktorka?