FCA wraz z siecią dealerską wdraża nowy program, który ma na celu wsparcie klientów rozważających zakup nowego samochodu w tym trudnym dla wszystkich okresie.
Nowa strategia składa się z dwóch filarów obejmujących w pełni bezpieczny, zdalny kontakt z Dealerem bez konieczności wychodzenia z domu i prezentację on-line wybranego samochodu a we współpracy ze spółkami finansowymi Grupy FCA atrakcyjne finansowanie z pierwszą płatnością odroczoną nawet do 2021 roku i w wybranych przypadkach bezpłatną usługą Door to Door.
Wirtualny Dealer to usługa pozwalająca na kontakt klientów z doradcami sprzedaży z Salonów marek należących do FCA, a więc Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional i Jeep, bez konieczności wychodzenia z domu. Klienci mogą umówić się na „zdalną wizytę w Salonie” telefonicznie lub mailowo i otrzymać link umożliwiający bezpośrednie połączenie z doradcą. Sprzedawca dobierze i skonfiguruje nowe auto według potrzeb klienta, przygotuje ofertę i przedstawi dogodne opcje finansowania. Ten innowacyjny proces wykorzystuje niezwykle łatwą w obsłudze platformę Google Hangouts, umożliwiającą prowadzenie rozmów video i demonstrację wybranych aut bez instalowania dodatkowego oprogramowania i z zachowaniem ścisłych procedur epidemiologicznych.
Na drugi filar składają się nowe, korzystne warunki finansowania z możliwością zdalnego załatwienia formalności i pierwszą płatnością odroczoną nawet o osiem miesięcy. **
Zobacz także: SUV-y Škody. Kodiaq, Karoq i Kamiq. Trojaczki w komplecie
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?