- Nasza koncepcja polega na zbliżeniu się do klientów. Stacja Mercedes działa dopiero od dziesięciu dni, a odwiedziło nas już
ponad 3000 gości. – powiedział Niels Kowollik, prezes Mercedes-Benz Polska. W tym czasie odbyło się ponad 80 jazd testowych różnymi modelami Mercedesa.
Na powierzchni ponad 200 metrów kwadratowych Stacja Mercedes prezentuje m.in. kompaktowe modele Klasy A i CLA. Kawiarnia z tarasem o powierzchni 150 metrów kwadratowych, kącik dla dzieci i przestrzeń wystawowa przeznaczona na wykłady, wernisaże i koncerty są otwarte dla szerokiej publiczności i pozwalają na swobodny kontakt z marką w zielonym otoczeniu Powiśla. Część ekspozycji poświęcono mobilności na dwóch kółkach – w czasie, gdy nasz własny rower przejdzie bezpłatny serwis, można poćwiczyć jazdę na symulatorze i przetestować elektryczny rower smart e-bike. Stacja tętni życiem przez cały tydzień – na każdy dzień tygodnia zarezerwowano inny program wydarzeń. Spotykają się tutaj fani Klasy G, miłośnicy zabytkowej motoryzacji, jest kino samochodowe, odbywają się warsztaty z zakresu designu i architektury. Połączenie nowoczesnej, drewnianej konstrukcji z eventowym charakterem Stacji pozwala na interaktywne doświadczenie marki i jej produktów.
W Stacji Mercedes po raz pierwszy można spotkać mobilnych doradców, którzy służą informacją i pomagają potencjalnym Klientom konfigurować pojazdy oraz umawiać jazdy testowe. Inwestorami Stacji Mercedes są Mercedes-Benz Polska i salon
firmowy Mercedes-Benz Warszawa.
Mobilni sprzedawcy i tymczasowe pawilony (Pop-up-Stores) w centrum miast, takie jak Stacja Mercedes w Warszawie, mają pomóc w jeszcze skuteczniejszym dotarciu do potencjalnych Klientów. Działania te należą do zaprezentowanej niedawno strategii marketingu i sprzedaży „Mercedes-Benz 2020 - Best Customer Experience”. Łączy ona innowacyjne podejście do marketingu, sprzedaży i serwisu celem pozyskania nowej grupy docelowej przy jednoczesnym podniesieniu lojalności aktualnych Klientów.
„Stacja Mercedes w Warszawie należy (obok Hamburga) do pilotażowych projektów Mercedesa. Wybór Warszawy świadczy o
tym, że koncern Daimler AG dostrzega dynamiczny rozwój Polski i jej stolicy” – mówi Niels Kowollik.
Mercedes-Benz jako jeden z pierwszych producentów samochodów otworzył salony w ściśle śródmiejskich lokalizacjach – np. w 1995 roku na paryskich Polach Elizejskich. Obecnie istnieje 20 obiektów reprezentujących markę w centrach miast, takich jak Berlin, Paryż, Mediolan, Nowy Jork, Pekin czy Tokio. Do 2020 roku liczba ta wzrośnie dwukrotnie.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?