Należący do amerykańskiego koncernu General Motors Opel od dłuższego czasu zmaga się ze słabnącą sprzedażą, co pociąga za sobą straty. Podczas gdy wyniki całego GM są jednymi z najlepszych od wielu lat, to tylko w 2011 roku Opel zanotował prawie 750 mln dolarów strat. Tylko w pierwszym kwartale 2012 roku strata ta wyniosła już 256 mln dolarów.
Plan ratowania Opla, przedstawiony przez Stracke'ego nie sprawdził się. W związku z jego odejściem, na stanowisku szefa tej marki zastąpi go Stephen Girsky. Najprawdopodobniej wprowadzi on bardziej radykalny plan oszczędnościowy. Nie wiadomo jeszcze, czy notowane w ostatnich latach straty spowodują zmianę celu, jakim jest wprowadzenie na rynek 23 nowych aut do końca 2016 roku.
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?