Suzuki GSX 1400

Tadeusz Suchomski
Suzuki pobiło rekord pojemności skokowej seryjnego czterocylindrowego silnika.

GSX 1400 wygląda imponująco. Czterocylindrowiec dzięki dużym gabarytom
wzbudza respekt. Silnik został na nowo zaprojektowany. Charakteryzuje się
on największym momentem obrotowym w swojej klasie (106 KM/6800 obr.). Również
pojemność silnika jest największa pośród naked bike'ów (1400 ccm).

Znakiem czasu jest zastosowanie układu wtrysku paliwa SDTV z dwoma
przepustnicami w każdej gardzieli.
Imponująco prezentują się przednie hamulce z tarczami o średnicy 320
mm współpracujące z sześciotłoczkowymi zaciskami. Tylny hamulec to tarcza
o średnicy 260 mm i dwutłoczkowy zacisk.
Przednie zawieszenie o średnicy rury nośnej 46 mm posiada regulację
napięcia wstępnego sprężyny oraz tłumienia w obydwu kierunkach. Również
tylne zawieszenie o skoku 90 mm posiada pełną regulację. Przy rozstawie
osi 1520 mm kierowca może wygodnie zająć miejsce za 22-litrowym zbiornikiem
paliwa. GSX posiada duży schowek pod kanapą o pojemności 10 l.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty