Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
W salonach debiutuje najnowsza hybryda Suzuki: Vitara Strong Hybrid. Samochód można zamówić w trzech wersjach wyposażenia, w 15 wariantach kolorystycznych, z napędem na jedną oś lub AllGrip.
W testowanej wersji ma napęd na przód i manualną skrzynię biegów. To może sprawić, że wielu przejdzie obok tego auta obojętnie. Czy na pewno słusznie? Aby odpowiedzieć na to pytanie, zabraliśmy Suzuki Vitarę 1.4 BoosterJet w bardzo zróżnicowaną trasę.
Wiosną 2020 roku Suzuki uzupełni swoja gamę modelową o kolejne wersje z napędem hybrydowym. Chodzi o Vitarę, SX4 S-Cross oraz Swift Sport.
Vitara, to najlepiej sprzedający się model marki Suzuki. Obecne zmiany nie dotyczą wyłącznie elementów wizualnych auta ale i jednostek napędowych.
Prezentowany model Suzuki Vitara łączy w sobie komfort, użyteczne właściwości, wszechstronność oraz bezpieczeństwo. Różni się on diametralnie od swojego poprzednika, nie jest to już typowy SUV. Swoją charakterystyką i wyglądem bliżej mu do miejskiego, kompaktowego crossovera zaliczanego do segmentu B. Produkowany w Ostrzyhom na Węgrzech, pojazd ten bazuje na prototypie o nazwie iV-4. Konstrukcyjnie oparty został na płycie podłogowej modelu SX4 S-Cross. Obydwa pojazdy maja wiele wspólnych rozwiązań nie tylko technicznych.
Vitara S z turbodoładowanym silnikiem 1.4 Boosterjet wjeżdża do polskich salonów sprzedaży. Ile trzeba zapłacić za auto?
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —