Spore zmiany zaszły w przedniej części nadwozia. Przeprojektowano przedni zderzak, który sprawia wrażenie bardziej masywnego, a wyżej poprowadzona maska łączy się z całkowicie inną niż do tej pory osłoną chłodnicy. Do tego inny kształt mają przednie reflektory, które już od drugiej po bazowej wersji Premium mają w standardzie pełne światła LED (dzienne, mijania i drogowe).
Bazową jednostką SX4 S-Crossa będzie 3-cylindrowa konstrukcja 1.0 BoosterJet o mocy 112 KM, która wytwarza 170 Nm w zakresie 2000-3500 obrotów na minutę. Crossover Suzuki z tym silnikiem skonfigurowany może być z 5-biegową skrzynią manualną lub 6-stopniowym „automatem”, który dostępny jednak będzie na rynku pod koniec 2016 roku. Nowy S-Cross 1.0 BoosterJet może być napędzany na przednią oś lub mieć układ 4WD AllGrip.
Najmocniejszym silnikiem przewidzianym dla tego kompaktowego SUV-a jest jednostka 1.4 BoosterJet o mocy 140 KM. S-Cross z tym 4-cylindrowym silnikiem standardowo wyposażony jest w napęd 4WD AllGrip, a do wyboru klienci mają manualną 6-biegową skrzynię lub przekładnię automatyczną o takiej samej liczbie przełożeń. Silnik 1.4 BoosterJet dysponuje maksymalnym momentem obrotowym na poziomie 220 Nm w bardzo szerokim zakresie, bo od 1500 do aż 4000 obr./min.
Suzuki SX4 S-Cross z bazowym silnikiem 1.0 BoosterJet 2WD oraz ze standardowym pakietem Comfort wyceniono na 66 900 zł. Takie auto wyposażone jest już m.in. w manualną klimatyzację, system Start-Stop, elektrycznie regulowane szyby przód/tył, 16-calowe felgi stalowe z kołpakami, czy tempomat z ogranicznikiem prędkości.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?