Polo Blue GT stanowi ciekawą próbę połączenia cech pojazdu sportowego z miejskimi samochodami ukierunkowanymi na jak najniższe zużycie paliwa. Sercem układu napędowego jest 1.4-litrowa jednostka benzynowa TSI, która dzięki turbosprężarce generuje 140 KM i 250 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To wystarczy, by ten niewielki Volkswagen osiągnął prędkość maksymalną na poziomie 210 km/h, rozpędzając się wcześniej od 0 do 100 km/h w czasie 7,9 sekundy.
Ta wersja Polo ma jednak również swoje drugie, ekonomiczne oblicze. Jak podaje producent, średnie zużycie paliwa nie przekracza 4,5 l/100 km, przy jednoczesnej emisji CO2 105 g/km. Taki wynik udało się uzyskać m.in. dzięki siedmiobiegowej skrzyni DSG czy systemowi odłączania dwóch cylindrów podczas spokojnej jazdy.
Poza układem napędowym, Polo Blue GT wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, nowymi progami bocznymi, obniżonym zawieszeniem oraz 17-calowymi obręczami kół.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?