Jednym z nich jest układ 6D-Vision wykrywający pieszych i rowerzystów wyłaniających się zza pojazdów zaparkowanych przy drodze. Testy dowodzą, że kierowca potrzebuje średnio 500 milisekund, aby przetworzyć taką informację i podjąć odpowiednie środki zapobiegawcze (rozpocząć hamowanie), natomiast system 6D-Vision potrafi zareagować już po 200 milisekundach.
**CZYTAJ TAKŻE
Wadliwa klasa SMercedes Klasy S w wersji Grand Sport**
Najnowsza Klasa S będzie również wyposażona w system o nazwie Magic Body Control, który skanuje nawierzchnię przed samochodem i dostosowuje zawieszenie do warunków drogowych, aby zapewnić jak najwyższy komfort resorowania.
W kabinie pasażerskiej pojawią się z kolei duże wyświetlacze TFT oraz cyfrowe wskaźniki. Kierowca będzie też mógł liczyć na pomoc tempomatu sterowanego laserowo, systemu utrzymywania na pasie ruchu, noktowizora i systemu automatycznego hamowania.
Pod maską kolejne "gadżety", czyli silniki V6, V8 i V12 z funkcją dezaktywacji cylindrów, układem start&stop i dodatkowymi, hybrydowymi układami napędowymi. Moc od 300 do nawet 650 KM w wersji AMG.
Zdjęcia szpiegowskie kolejnej generacji luksusowego Mercedesa dostępne są tutaj
.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?