Przeprojektowana atrakcja umożliwia zwiedzającym dogłębne poznanie tajników profesjonalnego studia projektowego, tworząc
pierwsze tego typu wirtualny obiekt oddziałujący na wszystkie zmysły.
Firmy Chevrolet i Disney skorzystały z doświadczenia swoich najlepszych projektantów, wykorzystując jednocześnie wiedzę z różnych dziedzin, poczynając od wzornictwa przemysłowego i motoryzacyjnego, a kończąc na architekturze i animacji. Współpraca rozpoczęła się 18 miesięcy temu, a jej celem było stworzenie nowoczesnej i optymistycznej atrakcji.
W poszukiwaniu inspiracji projektanci Walta Disney’a często podróżowali do Detroit, gdzie wymieniali spostrzeżenia z ekspertami firmy Chevrolet oraz przemierzali korytarze ośrodków projektowych Chevroleta.
oście toru testowego rozpoczynają zwiedzanie od wejścia w nową, interaktywną strefę, gdzie znajdują się koncepcyjne modele Chevrolet Miray i Chevrolet EN-V, a także wizualizacje przyszłych modeli prezentowane na specjalnych monitorach. Nowe centrum „Chevrolet Design Center” pozwala zwiedzającym na stworzenie własnych wirtualnych samochodów koncepcyjnych.
Na stanowisku projektowym znajdują się ekrany ulokowane w kilku rzędach, za pomocą których goście mogą wcielić się w rolę projektanta i stworzyć – samemu lub z pomocą rodziny i przyjaciół – niepowtarzalne dzieło motoryzacyjne.
Po ukończeniu wirtualnego modelu Chevroleta zwiedzający, wyposażeni w karty z zakodowaną specyfikacją stworzonego projektu, zasiadają w sześcioosobowym pojeździe „SimCar”. Teraz czeka ich ekscytujące przeżycie oddziaływujące na wszystkie zmysły, ponieważ mogą poddać swoje projekty serii testów na ekscytującym torze testowym Chevroleta.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?