Nowy jednoślad istniejącej już od 110 lat firmy będzie napędzany przez trzycylindrowy silnik o pojemności 1251 centymetrów sześciennych. Jednostka ta generuje 132 KM (przy 8,9 tys. obr./min.) i 120 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jest to ten sam silnik, który zamontowano w modelu Explorer. Jednak w przypadku Trophy, zmieniono przełożenie 6. biegu, który teraz jest dłuższy.
Klienci będą mieli do wyboru dwie wersje tego motocykla, standardową oraz SE. Druga z nich jest wyposażona w takie dodatki, jak m.in. elektroniczna przepustnica, kontrola trakcji, tempomat, ABS, system kontroli ciśnienia w oponach a także aktywne zawieszenie.
Triumph nie podał jeszcze cen modelu Trophy. Wiadomo jedynie, że będą one zbliżone do największych konkurentów tego motocykla, czyli BMW K1600GT oraz R1200RT.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?