Tru 140S i Code 130R - prototypy od Chevroleta

(pp) źródło: autoevolution.com
Historia Chevroleta miała swój początek w 1911 w Detroit. Nie powinien zatem dziwić fakt, że targi samochodowe w tym mieście są traktowane przez tego producenta wyjątkowo. Podczas tegorocznej wystawy Chevrolet zaprezentował m.in. dwa ciekawe prototypy - Code 130R i Tru 140S.
Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet

Stylistyka pierwszego z nich nawiązuje do produkowanego od kilku lat muscle car'a Camaro. Jednak pod jego maską nie odnajdziemy potężnego silnika V8, lecz niewielki motor spalinowy o pojemności 1.4-litra z turbodoładowaniem, który współpracuje z niewielką jednostką elektryczną. Moc całego układu przenoszona jest na tylną oś.

Z kolei model Tru 140S to prototyp kompaktowego coupe. Sercem pojazdu jest, podobnie jak w Code 130R, układ hybrydowy. Jednak w tym modelu Chevrolet zdecydował się na zastosowanie napędu na przednią oś. Choć jest to prototyp i prawdopodobnie nigdy nie trafi do seryjnej produkcji, według zapewnień amerykańskiego producenta, jego cena nie byłaby wyższa, niż 20 tys. dolarów (ok. 70 tys. zł).

- "Te dwa auta stanowią wizję kolejnych aut Chevroleta, które trafią do produkcji w najbliższej przyszłości. Jesteśmy otwarci na opinie naszych nowych, młodych klientów. Według naszych badań, chcą oni pojazdów, które byłyby praktyczne i jednocześnie atrakcyjnie wizualnie. Tru 140S i Code 130R to nasza odpowiedź na te potrzeby" - powiedział Mark Reuss, szef General Motors w Ameryce Północnej.

Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty