Czwarta generacja miejskiego kompaktu Suzuki Swift jest produkowana od 2010 r. Obecny lifting jest nieznaczny. Samochód ma nowy przedni zderzak i maskę silnika, a w najbogatszej wersji wyposażenia także światła dzienne w technologii LED. Lusterka boczne są teraz zintegrowane z kierunkowskazami, a kokpit bardziej funkcjonalny i wyłożonymi lepszymi materiałami. Pojawiły się też nowe wzory tapicerki i felg aluminiowych.
Kliknij, aby przejść do galerii zdjęć Suzuki Swift po liftingu
Pod maską Suzuki Swift nadal pracuje czterocylindrowy, wolnossący silnik benzynowy 1.2 VVT. Jego pojemność skokowa wynosi 1242 ccm. Dzięki zastosowaniu zmiennych faz rozrządu silnik ten osiąga 94 KM mocy (przy 6000 obr./min.) i 118 Nm maks. momentu obrotowego (przy 4800 obr./min.). Producent deklaruje, że średnie zużycie paliwa wynosi w mieście 6,1 l/100 km, w trasie - 4,4 l/100 km, a w cyklu mieszanym - 5,0 l/100 km.
Suzuki Swift 1.2 VVT to jedyna wersja silnikowa oferowana w Polsce. Samochód ten od 0 do 100 km/h rozpędza się w 12,3 s. i może jechać z prędkością maksymalną 165 km/h. Standardem jest pięciobiegowa skrzynia ręczna. Do wersji pięciodrzwiowej z poziomem wyposażenia Comfort można zamówić bezstopniowy automat. W przednim zawieszeniu zastosowano kolumny MacPhersona, w tylnym belkę skrętną.
Ceny ulepszonego Suzuki Swift IV zaczynają się od 43900 zł za trzydrzwiowe auto w podstawowej wersji wyposażenia Club. Za 46900 zł można mieć samochód w wersji Comfort, a za 53900 zł z najbogatszym wyposażeniem Premium. Do wersji pięciodrzwiowej w każdym przypadku trzeba dopłacić 3000 zł. Samochód z automatyczną skrzynią biegów kosztuje 54900 zł.
(DKO)
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?