Jost Capito, dyrektor zarządzający Volkswagen R, powiedział: „Volkswagen R to przede wszystkim emocje. W przyszłości w dalszym ciągu będziemy koncentrować nasze wysiłki na jak najlepszym połączeniu ich z marką Volkswagen. Naszym celem jest dostarczenie klientom modeli o znakomitych osiągach i zapewnienie ich użytkownikom wyjątkowej obsługi”.
Nowe logo R symbolizuje początek nowej ery. Jest ono jednocześnie bardziej nowoczesne, wyraziste i eleganckie, a przy tym zredukowane do najistotniejszych elementów. Emblemat został opracowany w Volkswagen Design Center przez zespół, który pracował pod okiem Klausa Bischoffa oraz we współpracy z działem rozwoju technicznego i zespołem marketingu Volkswagena. Charakteryzuje się ono stałą szerokością linii i poziomym układem z krzywiznami, które dodają mu dynamiki.
Klaus Bischoff, szef designu Volkswagena, powiedział: „R oznacza sportowe atrybuty naszych wybranych modeli. Logo R świadczy o zarówno estetyce, jak i sportowym charakterze samochodu. Teraz zyskało ono tak na przejrzystości, jak i na charyzmie. Podobnie jak nowe logo marki Volkswagen”.
Jost Capito podkreśla, że „nowe logo modeli z rodzin R i R-Line idzie w parze z przemianami, które dotyczą również marki Volkswagen R. Cały nasz zespół intensywnie pracuje nad wizerunkiem marki i modeli. Nie możemy doczekać się, aby użyć go w kolejnych modelach już w najbliższych miesiącach”.
Przeprojektowane logo R-Line po raz pierwszy będzie można zobaczyć na modelu Atlas Cross Sport R-Line oferowanym w Ameryce Północnej.
Zobacz także: Porsche Macan w naszym teście
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?