Tytanowego Lwa Volkswagen otrzymał za kampanię na rzecz środowiska i ekologii "Think Blue." Spot telewizyjny prezentujący amerykańską wersję Passata "The Force", który już wcześniej cieszył się wielką popularnością, otrzymał od jury trzy wyróżnienia: dwa złote i jedno brązowe.
**CZYTAJ TAKŻE
Reklama Golfa R którą można zjeśćPrzydrożne reklamy stwarzają zagrożenie**
"To niewiarygodny sukces, z którego jesteśmy bardzo dumni, bowiem nagrody te potwierdzają najwyższą jakość naszej pracy. Te 34 Lwy są bezpośrednim rezultatem naszej innowacyjności i kreatywności we wszystkich dziedzinach" - wyjaśnił Luca de Meo, szef marketingu koncernu i marki Volkswagen.
Oprócz Tytanowego Lwa Volkswagen otrzymał łącznie osiem Złotych Lwów i czternaście srebrnych. Eksperci od reklamy uhonorowali markę także jedenastoma Brązowymi Lwami. Wyróżnione zostały kreacje Volkswagena z całego świata, kampanie z USA, Australii i Nowej Zelandii, Niemiec, Holandii, Szwecji, Norwegii, Wielkiej Brytanii oraz z Chin, Argentyny i Brazylii. Luca de Meo skomentował wyróżnienia: "To pokazuje, że Volkswagen osiąga sukcesy na całym świecie i wszędzie utrzymuje wysoki standard. Udaje się to naturalnie tylko dzięki współpracy z silnymi partnerami."
Znakomitymi przykładami były kampanie "The Speed Camera Lottery" ze Szwecji jako uzupełnienie inicjatywy Volkswagena "Think Blue", która zdobyła przyznawanego po raz pierwszy Tytanowego Lwa oraz stworzony w USA spot telewizyjny dla Passata "The Force". W trzech kategoriach wygrał film z Darthem Vaderem w roli głównej, obejrzany na YouTube przez ponad 40 milionów internautów. Otrzymał on dwa złote i jednego brązowego Lwa.
Oto nagrodzone reklamy:
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?