Mimo ogólnego spowolnienia na polskim rynku motoryzacyjnym (spadek o 6 proc.), Volvo odnotowuje coraz lepsze rezultaty i dąży do utrzymania pierwszego miejsca w segmencie Premium, w ujęciu całorocznym. Volvo Auto Polska poprawiło nie tylko swoją pozycję wśród marek prestiżowych osiągając 30 proc. udział w tym segmencie, ale również swój udział w całym rynku motoryzacyjnym w Polsce, który obecnie wynosi 1,6%.
**CYZTAJ TAKŻE
Volvo S60 2.0 D3 KineticVolvo Universe
**
Tak dobre wyniki Volvo zawdzięcza utrzymaniu znakomitej sprzedaży modelu XC60, na którego zakup zdecydowało się 1034 nabywców. Równie wysoką popularnością cieszyły się wprowadzone w zeszłym roku modele S60 i V60, które zakupiono w 569 egzemplarzach.
Obecne wyniki sprzedaży pokazują, że nowe Volvo z dynamiczną linią stylistyczną dobrze przyjęły się na polskim rynku. Liczymy na to, że ten dobry dla nas trend utrzyma się również kontekście całego roku. Mają nam w tym pomóc wprowadzone właśnie odświeżone S80, V70 i XC70, które od kilku lat cieszą się dużym zainteresowaniem klientów instytucjonalnych.- mówi Arkadiusz Nowiński, Prezes Volvo Auto Polska.
Jednak wyniki sprzedaży, to nie jedyny sukces, który odniosło Volvo Auto Polska w ostatnim czasie. W II kwartale 2011 roku instytut badawczy - International Service Check, przeprowadził największe w Europie badanie "Mystery Shopping", badając jakość obsługi w najbardziej rozpoznawalnych salonach samochodowych. W sumie badaniem objęto 11 krajów, 19 koncernów i 29 marek - przeprowadzono 546 wizyt, a w każdym z krajów odwiedzono po 3 placówki. Na pierwszym miejscu w Polsce uplasowało się Volvo, które wyprzedziło swoich konkurentów z segmentu Premium oraz marki popularne.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?